MacUpdate Promo Bundle

Pagina: 1
Acties:

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-01 02:11
Voor mensen die nog op zoek zijn naar goedkope software, vandaag is er een nieuwe bundle van MacUpdate uitgekomen, hij loopt voor 2 weken, dus je hebt wel even om te beslissen.

http://www.mupromo.com/

Er zitten aardig wat mooie titels bij voor een zeer redelijke prijs ($49.99).

Hieronder even snel een lijstje van wat erbij zit:
  • TechTool Pro
  • NetBarrier X5
  • Circus Ponies NoteBook
  • DVDRemaster Pro
  • CuteClips*
  • Parallels Desktop
  • BetterZip
  • Posterino
  • Paperless
  • Jets'n'Guns Gold*
  • MoneyWell
  • RipIt
  • Multiplex
Degene met * zijn alleen voor de eerste 15000 kopers, dus wees snel mocht je die ook willen hebben.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Mooie bundel. Veel overlap met eerdere bundels die ik gekocht heb dus ik doe niet mee, maar als je hier een paar titels uit kunt gebruiken is het de moeite.

Zoef

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:40
Ik heb hem al gekocht voor TechTool Pro, Parallels en BetterZip. Denk dat je met $ 50 (~ € 38) geen miskoop kunt doen :)

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 15:23

afterburn

No more...

Voor mij idem ditto. Parallels stond al op het verlanglijstje, TTP is een leuk tooltje en BetterZip is een 'normale' compressie progje wat werkt zoals je van WinZip gewent bent.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

• sroebert
Ik heb het zelf met name voor Parallels gedaan, wilde ik al een tijdje, maar vond 80 euro wat veel. BetterZip had ik al, CuteClips ook (gebruik dit overigens best veel, erg handige clipboard manager), maar er zaten interessante apps bij die ik mezelf wel zie gebruiken, RipIt, TechTool, MoneyWell (als ik er tijd voor heb :P)

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07-2025
Heb het ook gekocht gister, kwam er net alleen achter dat er bij 2 van de programma's (Multiplex en RipIt) ipv een serial de volgende melding stond: ERROR: UUID already used ().

Daarnaast kan ik m'n bestelling ook nergens op de macupdate site terug vinden (onder My Purchases).

Heb support maar even gemailt om om opheldering te vragen, dus ik raad iedereen aan hier ook even goed naar te kijken, ook al gebruik je de programma's misschien niet, je hebt er wel voor betaalt. !

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• OxiMoron
Kreeg net een reactie van Macupdate support, ze hadden inderdaad wat issues, maar ze gaan het fixen..

Ik wacht af.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Blijkbaar geven ze nu Voila en RAGE MageDesign weg voor de eerste 35000 kopers. Maar voor Voila heb ik de serial staat de serial er nog niet bij. Hopelijk fixen ze dat nog snel.

realityalways start as a dream

• OxiMoron
Hmm Voila heb ik wel, maar RAGE MageDesign niet..

Ze hebben gister alles gefixed (serials, order op de my purchases site) maar daar zie ik die MageDesign dus niet bij staan..

• afterburn

afterburn

No more...

Ik heb ze allebei goed gekregen.

Computer specs

• blokje1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-08-2022
Heel interessant, momenteel gebruik ik VMWare Fusion op een minder legale manier. Iets zegt mij dat dit een hele mooie prijs is om maandag eens mijn credit card voor te gaan gebruiken.

Begrijp ik echter nu goed dat er maar 500.000 van dit soort paketten te koop zijn en dat het een limited actie is ?

• sroebert
Voor de eerste 35000 buyers nu ook Voila en MapDesign erbij, Voila lijkt mij een mooie app, MapDesign is niet echt heel nuttig voor mij, maar toch mooi om er meer apps bij te zien.

Ik heb overigens nergens gezien dat er maar 500.000 bundles te koop zijn, niet dat ze daar ooit overheen zullen gaan trouwens, aangezien ze na meer dan een week nog niet eens over de 50.000 heen zijn. Maar over iets minder dan 6 dagen houdt de actie wel op.

Verwijderd

Hoe zit het met de compatibiliteit van deze apps met Snow Leopard? Kan dat mogelijk voor problemen zorgen?

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Is het een lifetime license voor parallels?

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-02 09:33
He vraagje; Het programma moneywell lijkt me heel handig, maar werkt het bijvoorbeeld ook met een nederlandse bank? Ik heb bijvoorbeeld mijn rekening bij de Rabobank, maar die staat niet in het lijstje.

• afterburn

afterburn

No more...

Reken er maar niet op. (al heb ik het niet geprobeerd)

Computer specs

• sroebert
Tijn89 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 00:34:
He vraagje; Het programma moneywell lijkt me heel handig, maar werkt het bijvoorbeeld ook met een nederlandse bank? Ik heb bijvoorbeeld mijn rekening bij de Rabobank, maar die staat niet in het lijstje.
Nee, gaat inderdaad niet werken, maar ze geven zelf al aan dat er überhaupt maar weinig banken zijn die deze functie ondersteunen. Je hebt die functie ook eigenlijk niet persé nodig, je kunt gewoon je accounts handmatig invoeren en vervolgens alle transacties handmatig doen. Overigens kun je ook een csv file importeren, dus als je niet alles handmatig wil doen, kun je ook om de zoveel tijd een csv exporteren vanuit je online bank gebeuren en dan weer importeren in MoneyWell.

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-02 09:33
BloodDragon, lijkt me handig. Ik heb het ff geprobeerd maar kom er niet uit. Via internetbankieren ga ik naar 'downloaden' en heb daar de verschillende bestandsformaten geprobeerd, maar kom er dan niet echt uit :s wat een csv-bestand precies is word mij via google ook niet echt duidelijk. Help? :p

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-01 05:40
Ook nu is er weer een MacUpdate Promo: http://www.mupromo.com
Ik stond toevallig net op het punt om voor 79 euro Parallels Desktop 5 aan te schaffen, blijkt het ook in deze promo te zitten voor 49 dollar! Dus meteen aangeschaft. Van de overige software tot nu toe alleen HyperSpaces geprobeerd en dat bevalt erg goed: je kunt je Spaces desktops helemaal aanpassen.

• Unknown
  • Niet online
goede tip inderdaad, heb hem ook gekocht.

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-01 19:32

page404

Website says no

leuke promo ook weer. Laat deze zelf voorbij gaan, heb voorlopig genoeg software aangeschaft ;)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-02 02:31

alienfruit

the alien you never expected

Jammer, dat VMWare er niet in zit... anders had ik het wel gekocht :)

Verwijderd

Denk wel dat ik deze bundel ga kopen.
Alleen al omdat Parallels er bij zit :)

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-01 23:10

Arie

One Man Army

alienfruit schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 13:02:
Jammer, dat VMWare er niet in zit... anders had ik het wel gekocht :)
Parallels schopt VMware's kont als het om prestaties gaat.

Not trying to pretend the enemy that I am.

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-01 23:10

Arie

One Man Army

Gekocht! ;)

Not trying to pretend the enemy that I am.

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07-2025
Paralells is inderdaad sneller dan Fusion, zie Wikipedia :)
Pagina: 1