Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Filmcover automatisch downloaden

Pagina: 1
Acties:

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
Hey Tweakers!

Ik zoek een programmaatje, voor de mac of windows, die mijn filmcollectie doorzoekt, eventueel het corresponderende imdb-id toevoegt, de cover van de dvd hoes download en ten slotte deze (het liefst als folder.jpg) in de bijbehorende map opslaat. Dit zodat WMC ook leuke plaatjes laat zien ipv saaie tekst :9

Iemand een suggestie? Google niet voor mij :)

Alvast bedankt!

Homey — Critics are those without skills to create.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Fastman heeft in [Mediaplayer] WD TV - deel 2 een tool geschreven die aan de hand van je mapnaam op imdb de nodige info op kan zoeken inclusief cover: Fastman in "[Mediaplayer] WD TV - deel 2"

Je moet dan wel als volgt je films georganiseerd hebben: Map met filmnaam (jaartal) dus bijvoorbeeld: Over the Hedge (2006) met daarin dus je film(bestanden).

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Media Companion voor de XBMC doet dat wel, maar ik weet niet of de formaten compatible zijn met WMC (namelijk .tbn en .nfo)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:10
Salami's Movie Organizer kan dat.

Het gaat niet helemaal automatisch, je moet zelf op zoek drukken (je kan hem laten zoeken op moviemeter.nl of op IMDB) en dan haalt hij automatisch samenvatting van de film + een cover op.

Als je dan Sam's Video Browser download (de oudere versie werkt het beste) dan kan Media Center ook overweg, en laat hij prachtig je collectie films zien, met een samenvatting erbij

Werkt echt geweldig _/-\o_

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
Thanks Frank!

Homey — Critics are those without skills to create.