Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
weet niemand of dit hetzelfde filetje is?:?
Als je zeker wilt zijn, ga je naar http://209.1.224.15/progressramsoftnet/DVD/firmwares.htm en download je de regio vrije firmware opnieuw.
thanx, tis toch wel een gok van 300 piek.
Verwijderd
Ik heb dezelfde firmware gebruikt, had een floppy gemaakt met draaop de files autoexec.bat (die bij de package zat zegmaar), 105F_122.hex en upg5a.exe en guess what? hij wou niet flashen omdat er geen update.hex was, blijkt dus dat je elke update zowiezo moet renamen naar update.hex, omdat de upg5a.exe alleen daarnaar zoekt 
Ik zou gewoon, just to be sure, effe alles wat je hebt (aan firmware voor 105S) deleten en gewoon de firmware re-downloaden, weet je zeker dat het goed gaat
Ik heb voor de zekerheid gewoon een win98 boot flop gebruikt, geboot in dos en daarna de flop met de firmware files (upg5a.exe, 105F_122.hex en autoexec.bat) erin doen en updaten maar! Maar met welke hex file je hem ook wilt updaten, je zal het altijd moeten renamen naar update.hex
Ik zou gewoon, just to be sure, effe alles wat je hebt (aan firmware voor 105S) deleten en gewoon de firmware re-downloaden, weet je zeker dat het goed gaat
Ik heb voor de zekerheid gewoon een win98 boot flop gebruikt, geboot in dos en daarna de flop met de firmware files (upg5a.exe, 105F_122.hex en autoexec.bat) erin doen en updaten maar! Maar met welke hex file je hem ook wilt updaten, je zal het altijd moeten renamen naar update.hex
tis gelukt yes 
d8 eerst nog nadat ik het geflast had dat het mislukt was omdat hij mijn pioneer niet meer kon vinden. maar dat kwam omdat ik het liever voor flashen een niet gerounde kabel wou gebruiken en toen weer bij trug zetten was ik gewoon ff ide vergeten trug te zetten in de pioneer.
maareh er staat nu leuk No REGION PROTECTION. :P:9.
d8 eerst nog nadat ik het geflast had dat het mislukt was omdat hij mijn pioneer niet meer kon vinden. maar dat kwam omdat ik het liever voor flashen een niet gerounde kabel wou gebruiken en toen weer bij trug zetten was ik gewoon ff ide vergeten trug te zetten in de pioneer.
maareh er staat nu leuk No REGION PROTECTION. :P:9.
Pagina: 1