• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-02 16:53
Zie foto :)

Dit zit op een oud tv toestel wat ik hier heb staan en het is de enige A/V mogelijkheid die dat ding heeft. Nu vroeg ik me af wat het is en of er verloopstukjes voor zijn.
wat is dat

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

eurmz, analoge tv, van de kabel?

Niet dus, ik keek scheel.

Lijkt meer op BNC

Wikipedia: BNC connector

[ Voor 78% gewijzigd door Hooglander1 op 28-05-2009 14:37 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
Ingresso is Portugees voor ingang. Is het geen BNC connector?

Er zijn Tulp-BNC verloopstekkers, en er zijn verloopkabels van scart naar tulp.

Dit komt trouwens van het eerste Google resultaat als ik zoek naar Video in Ingresso

[ Voor 58% gewijzigd door Damocles.NL op 28-05-2009 14:37 ]

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09-2025
Heb je al op internet naar het merk TV gezocht? Daar staat het vast wel bij. Is het een Sharp CV-3710S

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Lijkt een beetje op een BNC coax aansluiting zoals deze ooit voor computernetwerken werden gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://www.diycontrols.com/images/swann_BNC_Adapter_BNC_Plug_to_RCA_Jack.jpg

• 3dmaster
Het is een BNC connector, de sticker achterop met het typenummer is weg maar het is idd een sharp en volgens mij kon het nog wel is heel goed dat model zijn wat je net noemt :)

En er zijn dus wel verloopjes voor naar tulp. Zal is naar de expert gaan en kijken of ze er 1tje hebben liggen.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-02 07:32

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

(jarig!)
Anders een handyman in de buurt? Ik heb ze zelf nog liggen. Ze zijn er zeker wel. Medium is coax, connector is BNC. Als je aan de ene kant een standaard male coax koppeling van Hirschmann ofzo hebt zou je best aan de andere kant een BNC connector kunnen koppelen om je kabel signaal langs te laten lopen. Signaal eroverheen zal niks uitmaken.

Maar tis niet de enige he, je hebt ernaast ook nog standaard composite aansluitingen geel, rood en witte tulp aansluitingen?

tulp naar BNC:

http://www.kleinspul.nl/index.php?productID=1807

[ Voor 21% gewijzigd door makkie ;) op 28-05-2009 15:37 ]

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• 3dmaster
Nee, naast deze aansluiting is er alleen nog een audio ingang (mono). Geen gele tulp. Maar kan ik op deze aansluiting nu een digitenne tuner op aansluiten via een gele tulp of kan ik dat vergeten.?

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:30
3dmaster schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:20:
Nee, naast deze aansluiting is er alleen nog een audio ingang (mono). Geen gele tulp. Maar kan ik op deze aansluiting nu een digitenne tuner op aansluiten via een gele tulp of kan ik dat vergeten.?
Ja dat kan gewoon als je een BNC naar Cinch/Tulp/RCA adapter gebruikt zoals deze.

Afbeeldingslocatie: http://www.guenstiger-edv.de/images/froogle/k402.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door The_Doman op 28-05-2009 16:56 ]

Pagina: 1