Ik zit met het volgende. Met google en access kom ik er met geen mogelijkheid uit. Ik weet niet of jullie me kunnen helpen maar met geen enkele programeerkennis hoop ik dat jullie me in de goede richting kunnen leiden.
Wat ik wil:
Een formulier draaiend op een pc zonder internet, deze pc heeft geen database en de resultaten moeten opgeslagen worden in een bestand (txt) met de naam die in de het 'first name' en 'last name' venster staan:
Naam: test
Achternaam: test2
bestandsnaam: testtest2.txt
Nu heb ik zitten zoeken op google en kwam ik erachter dat er standaard in HTML niet zo een save functie zit maar dat zoiets misschien mogelijk kan zijn met XML?
Heeft iemand hier ervaring mee, heeft iemand ooit zo een formulier gemaakt en wil dat met me delen?
Alvast bedankt voor enige hulp in de juiste richting!
Wat ik wil:
Een formulier draaiend op een pc zonder internet, deze pc heeft geen database en de resultaten moeten opgeslagen worden in een bestand (txt) met de naam die in de het 'first name' en 'last name' venster staan:
Naam: test
Achternaam: test2
bestandsnaam: testtest2.txt
Nu heb ik zitten zoeken op google en kwam ik erachter dat er standaard in HTML niet zo een save functie zit maar dat zoiets misschien mogelijk kan zijn met XML?
Heeft iemand hier ervaring mee, heeft iemand ooit zo een formulier gemaakt en wil dat met me delen?
Alvast bedankt voor enige hulp in de juiste richting!
Geen informatie beschikbaar