Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Cursor schiet omhoog

Pagina: 1
Acties:

• Gunner0616
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-11 18:28
Hey,
Mijn probleem is dat mijn cursor soms omhoog schiet, ik heb een beetje op google en GoT gezocht maar de enige oplossingen daar waren voor draadloze muizen en mijn muis heeft een draadje..
De cursor schiet alleen omhoog, nooit naar onder links of rechts en het gebeurd in-game en in Windows.
De muis die ik heb heet:
Razer lachesis
Muismat:
Steelseries QcK
XP 64x

Iemand een idee waardoor dit zou komen?

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

Afaik word het bij draadloze muizen veroorzaakt door (bijna) lege batterijen. Al een andere USB poort geprobeerd?

• pm1
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-12-2021

pm1

SoLiD-Killer

soms kan het ook zijn dat de sensor effe van de wijs wordt gebracht door een reflectie in je muismat, ik heb dat ook soms voor, dan schiet je cursor ineens naar boven als ke op een bepaald plekje op je muismat passeert.

probeer eens een andere muismat zou ik zo zeggen ;)

(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:55

Umbrah

The Incredible MapMan

Optische sensoren doen dit (vaak) bij bepaalde ondergronden of patronen in een ondergrond. Een hogere resolutie optische sensor of een lasersensor hebben hier minder/geen last van. Balmuizen ook niet, maar wie wil dat nog.

Probeer anders eens de tools/drivers van je muisfabrikant te installeren, dat kan wel eens helpen, razer muizen hebben dan vaak software instelbare gevoeligheid.

• Gunner0616
Hogere resolutie dan de razer lachasis kan volgens mij nog niet (4000 dpi beweren ze ;-)) muismat zou het natuurlijk aan kunnen liggen. Wel raar dat het dan nu pas gebeurt ipv toen ik m kocht, versleten kan hij niet zijn ik heb 'm namelijk omgedraaid (niet geflipt) naar een plek waar ik mijn muis nooit heb en dan gebeurt het nog steeds. Tools van de fabrikant heb ik al geïnstalleerd helpen ook niet.. Maar ik zal even een andere USB poort proberen hopen dat dat helpt.

Hoe dan ook, bedankt voor alle suggesties!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:11
reflecties en/of vuil op het lenzensysteem?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• Gunner0616
Ik heb net even de usb poort veranderd, daarna had ik er nog steeds last van dus ben ik naar de razer website gegaan. Zie ik een nieuwe update staan van de muis firmware!
Release Log:
- Improved tracking performance and faster response
- There are still a limited number of people with jump issues, this firmware addresses people with this issue.
Dus even hopen dat dat voor mij nu ook gefixt is!
Bedankt allemaal :)

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:32
Ik had exact hetzelfde probleem met mij lachesis, na alles maar dan ook echt alles geprobeerd te hebben.
Heb ik uiteindelijk de muis terug gebracht en een nieuwe gehaald.

Nu is het probleem verholpen.
Mijn lachesis was wel van de eerste batch en die schenen wat tracking problemen te hebben met de laser.

En oja heb je de firmware van de muis ook al geupdate ?
Pagina: 1