Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een beetje rondgekeken hier en ik zie veel problemen zoals spontane reboots, dat heb ik ook wel soms maar mijn probleem is toch net iets anders.
Als ik mijn pc gewoon netjes afsluit, blijft ie maximaal 30 seconden ook echt uit maar start daarna gewoon opnieuw op!
Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan fixen?

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:39

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Staat er in de bios niet ergens een wake on functie aan? Bv wake on LAN?
Wellicht dat de computer daardoor uit zichzelf opnieuwe start.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik dat vinden? ik krijg trouwens wel vaker foutmeldingen over de bios, is er een manier om dat op te lossen?

Verwijderd

tijdens het opstarten, direct na het piepje, op een knop drukken. meestal staat in het bootscherm hoe je in je bios moet komen en anders ff in de manual kijken. meestal is het trouwens delete. F10 heb ik ook wel es gezien. daar staat het waarschijnlijk onder boot settings oid.

• huub8
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-06-2021
Zou je mischien iets van die foutmeldingen hier kunne posten? Naar mijn idee moet het namelij inderdaad je bios zijn, aangezien je OS nog niet actief is als hij net opstart.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 22:25
Zet je de pc echt uit of in hibernate o.i.d? Wat voor een OS heb je erop staan?

[ Voor 26% gewijzigd door My-life op 28-05-2009 18:48 ]

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Wel erg vaag hé, wat zijn je systeem specs, welke fouten van het BIOS krijg je vaker, welke BIOS versie heb je erop staan, zijn je temps OK, zet je je PC helemaal UIT of alleen in Stand-by, heb je die spontane reboots al onderzocht ?

Als tijdelijke oplossing kan je je PC met het schakelaartje achteraan de voeding uit laten staan, dan zal hij zeker niet terug opstarten, want dat komt overeen met stekker eruit.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Pagina: 1