Toon posts:

Waarom is mijn PC zo traag?? (inc. everest rapport) P4 3Ghz

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Verwijderd

Topicstarter
Eey guys,

heb gisteren een PC gekocht, echt heb ik een benchmark gedaan en hij doet zeker niet dan wat ik van verwacht had. Nu is mijn vraag, kunnen jullie met jullie expertise wat ontdekken wat het probleem kan zijn?

Zoals is mijn CPU nu 64bit?? Zou hij sneller worden als ik een 64bit besturingssysteem zal installeren?

Het is een vrij uitgebreid rapport. Helemaal onderin is er een benchmark. THX Alvast

het bestand is hier te vinden. -> http://www.megaupload.com/?d=9Q2KYNW9

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op deze manier ishet niet de bedoeling een topic te openen. Post de info in het topic, ipv achter een linkje waarvan we eerst dingen moeten gaan downloaden om het te zien, daarbij weet je nooit of het met mega-upload online blijft staan.

Verder mis ik in je topic waarom je denkt dat je systeem ondermaats presteert en wat je er zelf al aan gedaan hebt. Benchmarks zeggen niets, tot je ze vergelijkt met andere systemen. Kijk dus eens waar de verschillen zitten met een vergelijkbaar systeem, en als je weet waar de verschillen liggen kun je kijken waar dat aan ligt.

Omdat ik die zaken mis in dit topic gaat deze op slot. Zoek eens uit waar het probleem ligt, zorg dat je up to dat bent met drivers en bedenk ook dat een P4 3GHz niet de nieuwste cpu meer is natuurlijk.

Dit topic is gesloten.