Ik heb een probleem met iTunes. Wanneer ik mijn iPhone (2G) met mijn iMac verbind, gaat hij normaal altijd synchroniseren, aankopen overzetten en al dat soort dingetjes. Ook heb ik de Last.fm scrobbler geinstalleerd en dat ging altijd goed. Na het synchroniseren kwam Last.fm met een popup met daarin alle nummers die werden gescrobbled vanaf mijn iPhone (die ik dus onderweg had geluisterd).
Echter, sinds de overgang naar 10.5.7, loopt iTunes vast wanneer hij klaar is met synchroniseren. Ik plug mijn iPhone in en iTunes start op, gaat synchroniseren, zet aankopen over en op het moment dat mijn email accounts zijn gesynchroniseerd, crasht iTunes.
Er verschijnt een foutmelding dat het mogelijk wordt veroorzaakt door Audioscrobbler.bundle welke zich in ~/programma's/iTunes/iTunes Plugins bevindt.
Ik heb reeds gegoogled en heb verschillende dingen geprobeerd:
Iemand dit al eens eerder gehad, of misschien ideeen waaraan dit kan liggen?
Echter, sinds de overgang naar 10.5.7, loopt iTunes vast wanneer hij klaar is met synchroniseren. Ik plug mijn iPhone in en iTunes start op, gaat synchroniseren, zet aankopen over en op het moment dat mijn email accounts zijn gesynchroniseerd, crasht iTunes.
Er verschijnt een foutmelding dat het mogelijk wordt veroorzaakt door Audioscrobbler.bundle welke zich in ~/programma's/iTunes/iTunes Plugins bevindt.
Ik heb reeds gegoogled en heb verschillende dingen geprobeerd:
- Last.fm deinstalleren en opnieuw installeren, resultaat: helpt niets
- Audioscrobber.bundle verwijderen (gelezen op Last.fm forum), resultaat: helpt niets, zelfde foutmelding
- Logs van Last.fm verwijderen, resultaat: helpt niets
Iemand dit al eens eerder gehad, of misschien ideeen waaraan dit kan liggen?
PSN: Sluuz