Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Audiokaart splitsen

Pagina: 1
Acties:

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Het volgende wil ik bereiken:

Ik wil mijn audiokaart (onboard) splitsen. Eén naar mijn pc speakers en één naar mijn bose audio installatie voor MPC doeleinde.
Dit wil ik doen door voor de pc gebruik te maken van de normale audio ingangen op het mobo en voor de bose installatie set wil ik gebruik maken van de digitale audio ingang op het mobo.

Nu is mijn vraag:"Heb ik op beide installaties dan geluid of moet ik handmatig switchen in Vista als ik dus bijvoorbeeld op mijn tv en bose installatie een film wil kijken?"

Mocht het dus handmatig switchen zijn is er een andere manier om dit op te lossen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Swanfield
Niemand ervaring mee??

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wat voor onboard kaart heb je? :) Bij mijn Realtek op Asus drivers kan ik in ieder geval wel op de analoge uitgangen dit instellen. Heb je al gekeken in je software of het uberhaupt kan?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-11 19:35

_Erikje_

Tweaker in Spanje

iets meer informatie over welke soundcard je hebt is misschien wel handig. Het is mogelijk met sommige geluidskaarten, maar of het met de jouwe kan, WHO KNOWS :>

• Swanfield
_Erikje_ schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:20:
iets meer informatie over welke soundcard je hebt is misschien wel handig. Het is mogelijk met sommige geluidskaarten, maar of het met de jouwe kan, WHO KNOWS :>
Het is inderdaad weinig informatie maar bij deze: Asus M3A32-MVP Deluxe
Deze wil ik aanschaffen.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:00

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Damien2004 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:46:
[...]

Het is inderdaad weinig informatie maar bij deze: Asus M3A32-MVP Deluxe
Deze wil ik aanschaffen.
En dus wat voor chip zit erop ;) Daar gaat het om. wij kunnen dit wel allemaal voor je opzoeken. Maar daarvoor is Tweakers niet instelling om dat te doen he ;) Beetje energie in steken is niet erg en doet geen pijn hoor :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Swanfield
8)7

Chip ADI 1988
Ingangen
1 x Line-In
1 x microfoon
Uitgangen
4 x Line-Out
1 x Digital-Out (optisch)
1 x Digital-Out (coaxiaal)
Kanalen
tot en met 8 x analoog
Surround 8-Kanal Soundchip

Pagina: 1