Toon posts:

Twee verschillende types Radeon 4870 in Crossfire, kan dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een HIS Ati Radeon 4870 met 512 Mb. Die wil ik in Crossfire-koppelen aan een andere Ati Radeon 4870, maar die is van HIS alleen nog maar te vinden in een 1gb uitvoering.

Kunnen die in Crossfire ondanks de verschillen in geheugen, of kan ik gewooon een ander merk 4870 nemen zonder problemen te krijgen met de aansluiting?

Ik heb nu een modulaire voeding van 1100 watt, dus de stroom is geen probleem lijkt me.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 09:42 . Reden: typo ]

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-05 19:58

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

1100Watt is inderdaad meer dan ruim genoeg, voor de rest denk ik ook wel dat het moet gaan werken ook al is de andere kaart van een ander merk.

Signature

Verwijderd

Ja dat kan, maar de 1GB versie word dan 512MB, niet aan te raden dus.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2009 09:37 ]

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Je kan bij crossfire zelfs een ander type naast elkaar zetten.

• EdwardvGelder
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-12-2025
Beetje basic vraagje, kon je met een beetje gegoogle ook al achter komen...

• teamacc
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-05 10:51
Van de 1gb kaart zal maar 512 mb gebruikt worden, maar verder zal het werken.

Goed koper is duurder dan slecht koper

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-04 06:09
EdwardvGelder schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:00:
Beetje basic vraagje, kon je met een beetje gegoogle ook al achter komen...
standaard tweakers antwoord..

• SECURITEH
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-05 13:51

SECURITEH

Man of legend.

stimpy-NL schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:43:
[...]

standaard tweakers antwoord..
Dat doet vermoedden dat het waar is of niet?

Verwijderd

Het is gewoon lame om gelijk maar te roepen " google het", hoeveel meer moeite kost het nou om die jonge gewoon te helpen en een normaal antwoord te geven?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:26

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:20:
Het is gewoon lame om gelijk maar te roepen " google het", hoeveel meer moeite kost het nou om die jonge gewoon te helpen en een normaal antwoord te geven?
Op GoT wordt er van je verwacht ook zelf enigszins in de materie te verdiepen. Dus als je het een en ander over crossfire wilt weten is de website van AMD/ATi het eerst wat je op je scherm toverd. Als vervolgens nog vragen hebt dan kun je op GoT prima terecht, nadat je ook eerst de FAQ's hebt gechecked van het betreffende subforum. Je mag zelf wel een beetje moeite doen, tenslottte is GoT niet bedoeld als eerste lijns helpdesk, waar je zomaar elke willekeurig vraag dumpt.

Ik ben het wel met je eens, dat wanneer je in een dergelijke topic reageert, je niet alleen met dergelijke opmerkingen als "basic" hoeft te reageren, zorg er dan voor dat de topic starter wel op de goede weg gezet wordt. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door _Dune_ op 28-05-2009 12:28 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Verwijderd

Topicstarter
Ik had natuurlijk al rond gegoogled, de toorn van van sommige Tweakers indachtig, Maar dus niet gevonden wat ik zocht. En technische ontwikkelingen gaan snel, vandaar dat men we eeens behoefte aan recente inzichten kan hebben.

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-05 19:58

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:57:
Ik had natuurlijk al rond gegoogled, de toorn van van sommige Tweakers indachtig, Maar dus niet gevonden wat ik zocht. En technische ontwikkelingen gaan snel, vandaar dat men we eeens behoefte aan recente inzichten kan hebben.
Dat had je natuurlijk ook in je startpost kunnen zetten om te voorkomen dat je verweten werd dat je niet gegoogled had :+

Signature

Pagina: 1