Situatie: 2x back-end server, 1x Front-end server.
Op de frond end server staat een public store, het wordt vanuit MS aangeraden om deze te verwijderen (wil ik ook graag aangezien er allemaal public folder errors komen, en dit zit alleen maar in de weg).
Als ik kies op de Frond-end server voor Delete, dan geeft hij de volgende melding:
Toch blijft hij deze error geven.
Heb vrij veel gezocht via google, maar het advies wat wordt gegeven is elke keer Move All Replica's en dan gaan.. nou.. dat heb ik dus al 100x gedaan.
Het gaat om een Exchange 2003 server met SP2 er op geinstalleerd. Draaiend op 2003 server. Het maakt niet uit of ik op de frond-end server of de back-end servers deze actie probeer te doen.
Op de frond end server staat een public store, het wordt vanuit MS aangeraden om deze te verwijderen (wil ik ook graag aangezien er allemaal public folder errors komen, en dit zit alleen maar in de weg).
Als ik kies op de Frond-end server voor Delete, dan geeft hij de volgende melding:
code:
Als ik move all replica's doe, dan zie ik wat over het beeld verschijnen dat hij gaat moven en dan is het klaar. De map Public Folder Instances is op de 4 standaard folders na, leeg. (globalevents, internal, owascratchpad en storeEvents). De map Public Folders is ook leeg.1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| --------------------------- Public Folder Store (EXCHSVR) --------------------------- You cannot delete this public folder store because it contains folder replicas. To avoid data loss, right click the public folder store and use Move All Replicas to move the replicas to a different server. It may take several hours until the content is replicated to the new server and the local replicas are removed. --------------------------- OK --------------------------- |
Toch blijft hij deze error geven.
Heb vrij veel gezocht via google, maar het advies wat wordt gegeven is elke keer Move All Replica's en dan gaan.. nou.. dat heb ik dus al 100x gedaan.
Het gaat om een Exchange 2003 server met SP2 er op geinstalleerd. Draaiend op 2003 server. Het maakt niet uit of ik op de frond-end server of de back-end servers deze actie probeer te doen.