Frontpage artikel refereert naar gesloten topic.

Pagina: 1
Acties:

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
In dit artikel wordt in alinea 1 gerefereerd naar dit topic op GoT.
Het topic is echter, hoewel met argumenten, op slot gegooid.

Ik had in het topic een actuele discussie verwacht met de laatste info van gebruikers over het onderwerp. Dat gaat niet als het op slot zit. Er naar verwijzen op de frontpage vind ik dan niet sterk. Ik denk dat het topic daarom een titel change verdient ipv een slotje.

d:)b :henk d:)b

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het zo'n probleem dat het topic op slot is dan?
Er wordt naar het topic verwezen omdat hierin geconstateerd wordt dat er problemen zijn. Of dat nu in een open topic, een gesloten topic of ergens compleet buiten tweakers.net is maakt toch niet zo gek veel uit. HEt gaat erom dat er een probleem is en dat opgemerkt is.
Verder kun je natuurlijk ook verder discussieren in de reacties onder het nieuwsartikel.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Toen ik naar het topic linkte, was het nog niet gesloten. De redactie gaat niet van alle gelinkte topics na publicatie controleren of ze niet per ongeluk een keer op slot gaan, dat is onbegonnen werk :)

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wilbert de Vries schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 08:32:
[...] De redactie gaat niet van alle gelinkte topics na publicatie controleren of ze niet per ongeluk een keer op slot gaan, dat is onbegonnen werk :)
die snap ik, vandaar de feedback ;)

@ Terw_Dan: het is een issue omdat het onderwerp zeer actueel is, ook op Nu.nl. Zolang er geen update op het artikel heeft plaatsgevonden ben ik aangewezen op GoT voor actuele info/discussie. Wat een goede zaak is, maar niet logisch dat het aangewezen topic dan op slot zit.

Van mij hoeft het topic ook niet van slot maar zie het als een tip waarvan ik denk dat een frontpage nieuwsitem nog interessanter maakt.

d:)b :henk d:)b