Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 08:23
Zoals de titel weergeeft. Het beeld blijft zwart. De netwerkconnectie werkt goed want bestanden kan ik delen (draadloos).
Ik had altijd al een slecht werkende NET TV omdat ik steeds de configuratie door moet lopen. Jezelf registreren helpt daar niets bij. Ik heb de stroom meerdere malen compleet van de tv af gehaald. Het maakt allemaal niets uit,het beeld blijft zwart zodra ik NET TV kies.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 08:23
Ik zie net dat er een update is voor het scherm (update 28e). Net tv doet het spontaan weer trouwens.

[ Voor 16% gewijzigd door Sparks.nl op 28-05-2009 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:24
Kick :) (inmiddels zijn er flink wat TV's met NetTV uitgeleverd)

Sparks, zijn jouw problemen met NetTV compleet opgelost? Ik krijg via mijn wireless verbinding maar zelden verbinding met de server... Werkt bij jou alles naar tevredenheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:25
Het heeft 2 weken goed gedraaid, maar vanmiddag was het opeens niet meer zichtbaar, heb het gevoel dat het niet goed laad want ik zie wel wat maar niet zoals het moet.
Heb ook al de tv uitgezet en van stroom, opnieuw aangemeld, net tv historie gerest, vanmiddag deed hij even weer maar vanavond laad het weer niet.
Wie herkend dit, info is welkom.

Het werkt weer, misschien een storing aan de server, aan de andere kant heb ook niet zo veel geduld.

[ Voor 12% gewijzigd door JJmac op 07-08-2009 19:34 ]

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple