Laat ik beginnen met dat ik niet zeker wist waar dit topic in onder te brengen, maar daarom maar hier gedaan. Mocht dit niet de ideale plek zijn, modjes voel jullie vrij om hem te verplaatsen.
Het gaat om het volgende, veel alpine modellen als de IVA-D310 en de D106, etc hebben de mogelijkheid om de achtergrond van hun scherm aan te passen.
Er is een site die dat voor je kan doen namelijk deze
Er zijn een paar vereisten voor de jpg/png bestanden zoals hier te lezen.
Please make your images meet the following requirements:
Resolution: 720x480
JPG or PNG format
Less than 1MB (remember this needs to compress to at least 32k!)
Nu is mijn uitdaging om dit zelf voor elkaar te krijgen aangezien de maker van die site er geen openheid over geeft. Dus hoop dat met alle kennis hier van mensen het wel mogelijk is om van een jpg bestand een apn bestand te maken die werkt op de multimedia toestellen van Alpine (met name de D310 en D106.
Iemand die me hier bij kan helpen?
Het gaat om het volgende, veel alpine modellen als de IVA-D310 en de D106, etc hebben de mogelijkheid om de achtergrond van hun scherm aan te passen.
Er is een site die dat voor je kan doen namelijk deze
Er zijn een paar vereisten voor de jpg/png bestanden zoals hier te lezen.
Please make your images meet the following requirements:
Resolution: 720x480
JPG or PNG format
Less than 1MB (remember this needs to compress to at least 32k!)
Nu is mijn uitdaging om dit zelf voor elkaar te krijgen aangezien de maker van die site er geen openheid over geeft. Dus hoop dat met alle kennis hier van mensen het wel mogelijk is om van een jpg bestand een apn bestand te maken die werkt op de multimedia toestellen van Alpine (met name de D310 en D106.
Iemand die me hier bij kan helpen?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis