Iemand stuurt me een word document als attachment aan een mail op mijn gmail account. Ik open het direct door op het word icoontje te klikken. Ik werk er een uurtje aan, en sla het op, op m'n pc. Ik heb er niet aan gedacht om het in een bepaalde folder of zo op te slaan, gewoon een save as, en OK geklikt.
Vervolgens probeer ik het document weer terug te openen, maar ik kan het nergens meer vinden???!
Het oude attachment nogmaals geopend en gekeken waar het naar toe gaat als ik een save doe.
C:\Documents and Settings\joop\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\ZL8GKLLG\naampje.doc
Maar die folder bestaat niet volgens explorer. In "Temporary Internet Files" staan gewoon een hele berg bestanden en ik zie geen folder Content.IE5 laat staan ZL8GKLLG.
Met search op bestandsnaam gezocht, de hele C: vanuit de root - niks te vinden
Met search op enkele sleutelwoorden IN het bestand gezocht - niks te vinden
- Waar is mijn document?
- Waarom zie ik in de file browser van Word - save een andere folder structuur dan met de explorer?
display hidden files en system files staat al aan in de file explorer
Ondertussen ben ik op de cmd prompt aan het werken en zie ik de folder en bestanden wel (met dir /ah), maar het is de oude versie
Vervolgens probeer ik het document weer terug te openen, maar ik kan het nergens meer vinden???!
Het oude attachment nogmaals geopend en gekeken waar het naar toe gaat als ik een save doe.
C:\Documents and Settings\joop\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\ZL8GKLLG\naampje.doc
Maar die folder bestaat niet volgens explorer. In "Temporary Internet Files" staan gewoon een hele berg bestanden en ik zie geen folder Content.IE5 laat staan ZL8GKLLG.
Met search op bestandsnaam gezocht, de hele C: vanuit de root - niks te vinden
Met search op enkele sleutelwoorden IN het bestand gezocht - niks te vinden
- Waar is mijn document?
- Waarom zie ik in de file browser van Word - save een andere folder structuur dan met de explorer?
display hidden files en system files staat al aan in de file explorer
Ondertussen ben ik op de cmd prompt aan het werken en zie ik de folder en bestanden wel (met dir /ah), maar het is de oude versie
[ Voor 8% gewijzigd door joopv op 27-05-2009 23:27 ]