Internet KPN

Pagina: 1
Acties:

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-02 09:59
Ik heb een contract bij kpn met internet. Het is de zwarte experia box. Ik kan op mijn netwerk komen via lan. maar via wlan schiet ik helemaal niks op. ik kan geen eens google zien laat staan andere pagina's. Ik kan via windows wel zien dat ik uitstekende signaalsterkte heb. Misschien handig om te vertellen, Van de Experia Box is er een antenne afgebroken, die zit nu op zijn plek via die kabeltje ? Is dit soms het probleem?

Zo ja is het aanvragen van een nieuwe beter of kan ik beter een nieuwe router nemen en via lan aan die router verbinden zodat wlan nog steeds te gebruiken is ?

Alvast bedankt voor degene die me willen helpen ;)

Verwijderd

Kpn heeft atm een storing. Zie de fp voor details.

• okkii
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-02 09:59
Ik heb via lan wel internet ? En via Wlan niet. Dat is mijn probleem :+

Btw, Ik heb deze modem dus zo gekregen. Kapot dus, morgen eff kpn mailen en vragen om een nieuwe ?

Want dit is de eerste keer dat ik het met wlan uitprobeer. daarvoor nooit met wlan gedaan op deze locatie ( oma en opa )

Verwijderd

Van de Experia Box is er een antenne afgebroken, die zit nu op zijn plek via die kabeltje ?
Via de wat...? Als de signaalsterkte goed is ligt het hier in ieder geval niet aan, wat je er ook mee bedoelt. Probeer de herstelfunctie eens op de verbinding. Rechtermuisknop op de netwerkadapter -> herstellen (ik ga er even van uit dat je XP gebruikt). Krijg een foutmelding bij deze actie? Welke beveiligingsmethode staat er ingesteld en weet je zeker dat je het juiste wachtwoord voor het draadloze netwerk hebt ingevoerd?