Ik ben van plan om dit; Acer H233HAbmid; scherm te halen, aangezien hij t/m 30/05 voor 190€ bij de Makro op te halen is.
Echter zijn er nogal weinig reviews te vinden over dit scherm dus vraag ik toch maar even om raad.
Even de belangrijkste info op een rijtje:
Merk Acer
Type H233HAbmid
Schermdiagonaal 23"
Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
Kijkhoek 160°
Reactietijd 2ms
Contrastverhouding (dynamisch) 40000:1
Helderheid 300cd/m²
Verbinding (Video Uit) D-Sub (VGA), DVI-D, HDMI
Monitor Eigenschappen Speakers
LCD Panel TN
zijn er nog bijzonderheden bij het lcd panel, tn? (tijdje terug waren er wat geruchten over slechte lcd panels bij samsung?)
en moet ik me echt zorgen maken of mijn saphire HD 3870 512md dit scherm wel aankan of is dit pas bij toekomstige games en zijn die dan gewoon speelbaar met een iets lagere resolutie? (overige specs; 2,6ghz quad, 4gb[32 bit]ram)
en voor de 360 is het scherm prima, rite ?
bij voorbaat dank
-- El Arctica
Echter zijn er nogal weinig reviews te vinden over dit scherm dus vraag ik toch maar even om raad.
Even de belangrijkste info op een rijtje:
Merk Acer
Type H233HAbmid
Schermdiagonaal 23"
Schermresolutie 1920x1080 (Full HD 1080p)
Kijkhoek 160°
Reactietijd 2ms
Contrastverhouding (dynamisch) 40000:1
Helderheid 300cd/m²
Verbinding (Video Uit) D-Sub (VGA), DVI-D, HDMI
Monitor Eigenschappen Speakers
LCD Panel TN
zijn er nog bijzonderheden bij het lcd panel, tn? (tijdje terug waren er wat geruchten over slechte lcd panels bij samsung?)
en moet ik me echt zorgen maken of mijn saphire HD 3870 512md dit scherm wel aankan of is dit pas bij toekomstige games en zijn die dan gewoon speelbaar met een iets lagere resolutie? (overige specs; 2,6ghz quad, 4gb[32 bit]ram)
en voor de 360 is het scherm prima, rite ?
bij voorbaat dank
-- El Arctica