-Real power isn't given, it must be taken-
Vreemd, ik heb het even geprobeerd, en kan hier gewoon een advertentie aanmaken in deze categorie.
Bij de volgende pagina (waar je invoert wat er in de advertentie moet komen te staan) staat dan ook gewoon
"Productcategorie: Consoles & Handhelds "
Bij de volgende pagina (waar je invoert wat er in de advertentie moet komen te staan) staat dan ook gewoon
"Productcategorie: Consoles & Handhelds "
Ik heb daar geen last van als ik diezelfde categorie klik, dus ik vermoed dat er toch bij jou ergens iets mis gaat.
Je hebt de Consoles & handhelds categorie ook daadwerkelijk aangeklikt (de naam, niet het vierkantje voor de naam)? Zodat de hele boom met categorieën verdwijnt en er alleen nog Productcategorie: Consoles & Handhelds staat?
Je hebt de Consoles & handhelds categorie ook daadwerkelijk aangeklikt (de naam, niet het vierkantje voor de naam)? Zodat de hele boom met categorieën verdwijnt en er alleen nog Productcategorie: Consoles & Handhelds staat?
[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 27-05-2009 21:27 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ja, de productcategorie is dan correct en het boompje verdwijnt.
Heb net een ad geplaatst bij gevraagd en dat werkt wel correct.
Maar bij verkopen blijf ik die foutmelding krijgen
Heb net een ad geplaatst bij gevraagd en dat werkt wel correct.
Maar bij verkopen blijf ik die foutmelding krijgen
Ok, ben eruit.
Je gebruikt een verouderde versie van Internet Explorer
Voor een optimale ervaring op Tweakers.net is het aan te raden je browser te upgraden naar een nieuwere versie, of een moderne alternatieve browser te gebruiken zoals Firefox, Opera, Safari of Chrome. Meer informatie over het stoppen van ondersteuning voor Internet Explorer 6 door Tweakers.net vind je in deze .plan.
Ik gebruik IE 6
Hey I can't help it, het is de laptop van mn werk.
Ik ga nu weer verder op mn PC, waar wel de nieuwste versie is geinstalleerd.
Bedankt voor de snelle reacties en excuses voor de noob fout
Je gebruikt een verouderde versie van Internet Explorer
Voor een optimale ervaring op Tweakers.net is het aan te raden je browser te upgraden naar een nieuwere versie, of een moderne alternatieve browser te gebruiken zoals Firefox, Opera, Safari of Chrome. Meer informatie over het stoppen van ondersteuning voor Internet Explorer 6 door Tweakers.net vind je in deze .plan.
Ik gebruik IE 6
Hey I can't help it, het is de laptop van mn werk.
Ik ga nu weer verder op mn PC, waar wel de nieuwste versie is geinstalleerd.
Bedankt voor de snelle reacties en excuses voor de noob fout
Dat groene balkje bij elke pageview viel dus niet op?
Dat groene balkje kan je wegklikken en dan duurt het weer een tijdje voordat je 'm weer ziet hè 
Maar goed, IE6, dus dat gaan we niet meer fixen...
Maar goed, IE6, dus dat gaan we niet meer fixen...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()