Ik Ben okkii,
Ben 15 jaar en wil na deze zomervakantie beginnen met mijn eerste casemod.
En ik wil het al meteen goed doen. Ik wil een Antec 300 helemaal wit met zwart accenten spuiten. En een windows plaatsen. Door deze window mag alleen het mobo en graka gezien worden. Ik wil op de sidepanel ook een paar hele mooie kleurige wolkjes. Deze wil ik met een mooi gemengde UV kleuren gedoe maken.
Zulke wolken

Ik stop mijn huidige systeem erin in en dat is.
Intel E2140
Asus P5Q-PRO
1GB Dominator
450w Custom painted Voeding
2x 1TB Samsung F1 schijven
En als ik mijn RMA 8800GTS G92 vervangen krijg, komt die kaart erin
Zoals ik in het begin al zei. Ik wil hier na de zomervakantie mee beginnen. Heb nu geen spuitbussen enz in huis.
Ik wilde deze topic even openen en weten wat de andere tweakers over mijn idee vinden.
Ik zal ook met Photoshop een soort van idde geven wat ik nou wil doen
Ben 15 jaar en wil na deze zomervakantie beginnen met mijn eerste casemod.
En ik wil het al meteen goed doen. Ik wil een Antec 300 helemaal wit met zwart accenten spuiten. En een windows plaatsen. Door deze window mag alleen het mobo en graka gezien worden. Ik wil op de sidepanel ook een paar hele mooie kleurige wolkjes. Deze wil ik met een mooi gemengde UV kleuren gedoe maken.
Zulke wolken

Ik stop mijn huidige systeem erin in en dat is.
Intel E2140
Asus P5Q-PRO
1GB Dominator
450w Custom painted Voeding
2x 1TB Samsung F1 schijven
En als ik mijn RMA 8800GTS G92 vervangen krijg, komt die kaart erin
Zoals ik in het begin al zei. Ik wil hier na de zomervakantie mee beginnen. Heb nu geen spuitbussen enz in huis.
Ik wilde deze topic even openen en weten wat de andere tweakers over mijn idee vinden.
Ik zal ook met Photoshop een soort van idde geven wat ik nou wil doen