Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vascot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-08-2022
Ik heb via een loterij een mobieltje gekregen met 1400 belminuten, bij een provider die toen tommy-telecom heette. Met hun service ben ik absoluut niet tevreden, zie het onderstaande verhaal. De helpdesk reageert niet. Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen, andere gebruikers met/zonder problemen?

Naja, ik maakte op 7 april een brieg open die op 3 april was verstuurd. Bij de breif zat een nieuwe simkaart. De brief bevatte de mededeling dat mijn oude simkaart vanaf 6 april niet meer zou werken. Beetje kort dag. Ik volg de instructies in de brief om de nieuwe simkaart te registreren, en probeer de nieuwe simkaart, die werkte nog niet. Gelukkig deed de oude het nog wel, tot donderdag avond 10 april een uur of 18. Mijn oude simkaart werkte niet meer, en de nieuwe ook nog niet. Pas op 16 april werkte mijn nieuwe simkaart, maar met een nieuw nummer........ Ongeveer anderhalve week geleden kan op plots niet meer bellen (wel gebeld worden), ook service nummers als 1200 werken niet meer. Ik krijg dan de weinig informatieve boodschap dat het nummer op dit moment niet bereikbaar is. Belminuten moet ik nog genoeg hebben. Ik heb geprobeert hun klantenservice te bellen, maar naar 10 min wachten was er nog niemand beschikbaar. Vorige week heb ik geemaild, maar na een week nog geen reactie van de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Heb ergens gelezen, dat ze van het netwerk van KPN naar dat van T-Mobile zijn moeten overgaan, omdat dat ze bij KPN nog onbetaalde rekeningen hadden, verder weet ik er niets vanaf, ik hou me verre van dergelijke vage bedrijfjes.
Maar stond er in die brief niet meer info ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vascot
MarlyS schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 21:07:
Heb ergens gelezen, dat ze van het netwerk van KPN naar dat van T-Mobile zijn moeten overgaan, omdat dat ze bij KPN nog onbetaalde rekeningen hadden, verder weet ik er niets vanaf, ik hou me verre van dergelijke vage bedrijfjes.
Dat doe ik bij voorkeur ook, maar als je iets krijgt heb je niet zoveel keuze.
Maar stond er in die brief niet meer info ?
Ze hadden inderdaad een geschil met de KPN, dat zou 6 april voor de rechter komen. Ze beweren op hun oude site dat kpn de nummers niet vrijgeeft en ze hebben een klacht ingedient bij de OPTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
vascot schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 21:12:

Dat doe ik bij voorkeur ook, maar als je iets krijgt heb je niet zoveel keuze.
Ja, inderdaad, "Een gegeven paard, enz....." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vascot
Whoei, kan weer bellen, had het sinds eergisteren niet meer geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superblaag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 22:09

superblaag

Mooi spul hoor!

Ook hier via de loterij een gsm gekregen :)

Als ik jouw verhaal zo lees ben ik blij dat ik er geen actie op uit doe!

Geen behoefte aan een "tommy profider" welke me 1400 gratis min/sms geeft, en me daarna zeker aan een abbo vast laat zitten.
Dus net gekeken of het toestel simlock vrij was, en dat was deze gelukkig!

Dus een leuk toestel als nieuwe werk toestel gekregen.

https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem!
Gratis mobieltje en een jaar gratis bellen gekregen van de postcode loterij.
mochten ze er ook wel bij vertellen dat je geen 0900 nummers kan bellen. zelfs mijn eigen voicemail niet kan afluisteren. Smsjes vaak uren later pas binnen krijg. soms gewoon niet bereikbaar ben terwijl mijn mobiel gewoon aan staat. En vanmorgen , nou komt het regste, er INEENS #) EURO van mijn rekening is afgeschreven , door NEDERLANDS MOBIEL TELECOM.
Ik wist niet eens dat tommy telecom is overgenomen door dit bedrijf nu. Nooit geen brief gehad.
En ik kan toch een jaar gratis bellen? hoe komen ze aan mijn rekening nummer? Is er plotseling een abonoment afgesloten zonder dat ik ook maar ergnes wat van af weet.
Schandalig gewoon!
nergens een telefoonnummer van dit bedrijf te vinden ook.
Heeft iemand een idee wat ik hier verder mee kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-10 23:52
Tommy is overgestapt van serviceprovider zoals ik het lees:
Introduction of existing Service Provider with the code “TOMM” on the Elephant Talk network code “ETMB”

The formal name of the service provider is TOMMY Telecom B.V.

The timeframe available to Elephant Talk to implement this MVNO from start till launch is two (2) weeks. On 07-04-2009 TOMMY Telecom will start as MVNO on the Elephant Talk network. On 10-04-2009 or anytime earlier the new code must be implemented to test system and procedures.
Dit staat in een Change Request van COIN. (COIN is overkopelende organisatie die nummerportabiliteit waarborgt tussen alle operators)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || The Paddock Crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hier kan je duidelijke achtergrondsinformatie lezen.

Was de kwaliteit van deze provider altijd al zo slecht, of is dat sinds de wijzigingen??
Belachelijk, dat klanten nogeens van naamswijzigingen op de hoogte worden gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sinds tommy telecom is over gegaan naar nederelan mobiel is het helemaal &*^%%&** met ze ik heb nu alweer 9 dagen geen telefoon kan ook klantenservice niet bereiken door een stroom storing word op de site vermeld ja ja 9 dagen stroom storing ze geloven het zelf toch niet zeker.
ook ik kreeg een nieuwe sim kaart eerst werkt hij niet dus ik 2 weken met de kaart van mijn vrouw met hun gebeld uren in de wacht gestaan word ook gewoon ff met mij afgerekend ik dacht dat service (die je helemaal niet krijgt) wel gratis was als je alleen maar problemen met hun hebt.
maar ik heb ze eindelijk aan de telefoon word er gezecht we regelen het vandaag nog we bellen je voor 5 uur terug je begrijpt het al zeker, ze moeten nog bellen.
ik de volgende dag weer gebeld krijg ik die zelfde niks begrijpende buitenlander weer aan de telefoon leg mijn probleem uit (alweer) hij zegt dit op te lossen dus weer niets ik bel de volgende dag weer krijg ik weer de zelfde man aan de telefoon na een lange wacht tijd natuurlijk. wat ik nog vergeet is dat ik elke keer als ik deze meneer aan de telefoon kreeg ik mijn naam en woonplaats moest spellen hoe moeilijk kan het zijn, de vries en hillegom, maar weer niet opgelost ik word nu dus kwaad en wat denk je meneer hangt op en dat naar al die wacht uren. lekkere service dus in midels heb ik hun incasso geblokeerd want te pas en te on pas halen ze maar geld van de bank en geen klijne beetjes kan ik je zeggen tetwijl ik een belplafond heb van 50 euro halen ze rustig 175 euro van de bank. IK BEN ER HELEMAAL KLAAR MEE, WAT KUNNEN WE ER AAN DOEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als jullie dat allemaal van de loterij "hebben gekregen", zal ik eens met hun contact opnemen en laten weten wat voor aangenaam cadeau je gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:45:
Hier kan je duidelijke achtergrondsinformatie lezen.

Was de kwaliteit van deze provider altijd al zo slecht, of is dat sinds de wijzigingen??
Belachelijk, dat klanten nogeens van naamswijzigingen op de hoogte worden gehouden.
nee voor de wijziging ging het allemaal wel oke maar nu is het helemaal @#$%^&*&^% :(
Pagina: 1