Toon posts:

Mobo voor Athlon ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil op korte termijn een Athlon 500 systeem kopen :) en wou dat doen met een Asus K7M. Die werd mij echter sterk afgeraden door een winkelier omdat hij minder stabiel zou zijn. Volgens hem was de MSI plank een betere keuze.
Ik zit nu toch weer te twijfelen.

Heeft er iemand ervaring met deze moederborden of is er 1 v.d. 2 beter als ik proc. op 550 of 600Mhz zou willen hebben??

Jullie advies graag......

Verwijderd

Neem de goedkoopste een fic sd11

Verwijderd

Heeft die verkoper zeker de Computer!totaal gelezen...
Alle mensen die ik gesproken heb, hebben GEEN problemen met de Asus K7M kwa stabiliteit.

Verwijderd

Even heel erg off topic:
------------------------------------------

What do you get when you cross an elephant with a rhino??????

elefino....

:) :) :) :) :) :) :) :)

Kwam ineens in me op is een grap tussen seymour and pepe uit de Muppets Tonight.

------------------------------------------

Nu een antwoord op je vraag:

De MSI is een goed moederbord misschien wel een van de betere AthlonMoederborden op het moment. Als je nu op korte termijn een moederbord wil kopen ga dan gewoon voor de MSI-6167 of wacht anders nog even op de MSI-6195 ! zie tweakers frontpage.

Martijn

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:06
Ik heb anders op tweakers al minstens 3x gelezen over problemen met een Asus bord, en
dat komt (Helaas) wel meer voor met Asus borden.

Zelf heb ik een 500@700 op een Biostar, zo stabiel als maar kan.

Mzl,

Joost

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 15:27
Ga voor de Biostar, heeft een temperatuur controle telkens als je opstart, laat die zien in een schermpje, die je kunt aan en uitzetten.
De MSI heeft geen temp. controle, maar is verder uiterst stabiel.

Verwijderd

Of hij is stabiel of hij is 't niet. Niet meer of minder. En als ie niet stabiel is, ruil je 'm om.

Als je hiervoor bang bent, zou ik meer letten op het feit of de winkel waar je 'm haalt een goede service/garantie heeft.

Verwijderd

Neem de MSI.
Nieuwe bios erop en je hebt ook nog eens voordeel van de automatische enabled Super Bypass. Is toch weer een snelheidswinst van een paar procent.

Voor de rest is de MSI 6167 trouwens een perfect moederbordje. Heb hem ook en loopt uitstekend.

GRZ Mikert,
Pagina: 1