• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-02 08:07
Ik was zojuist in de mediamarkt en daar zag ik de plasma tv van LG (42 Inch) PQ 2000 staan voor 499 euro

Nou zag het er daar allemaal wel goed uit enzo, maar kan iemand mij vertellen als dit een goede aanbieding is ofniet?
en of het een goede tv is enz?

alvast bedankt

Verwijderd

Ik heb zelf de 32pg6000 sinds kort en ben erg tevreden. Dit is de 32 inch variant met eenzelfde resolutie als het door jou genoemde model. Ik denk dat 499 een scherpe prijs is voor deze plasma maar vergelijk ook even de prijzen tussen de verschillende aanbieders.

• Dirk0s
Ik zag dat hij via internet 30 euro goedkoper is, maar ik heb er allemaal nie zoveel verstand van.

kan ook weinig reviews lezen over deze tv

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:03

DarkSide

theres no place like ::1

Het is niet veel geld. En als jij het beeld mooi vind. Dan heb je je TV toch gevonden of niet?
Er zijn hier zat mensen die bv een panasonic plasma aanraden omdat die beter beeld geeft dan deze LG. Maar deze is ook duurder. Of het jou dat waard is mag jezelf bepalen.

Verder kan je denk ik zelf wel zoeken op pricewatch, kieskeurig, google, etc of hij niet ergens anders goedkoper is. En dan beslissen of je niet misschien in een fysieke winkel (MM) of toch bij die webshop wilt kopen.

Ook voor reviews kun je even google gebruiken. Maar nogmaals reviews en forums (zoals GoT) is handig. Maar kan ook misleidend zijn omdat je misschien iets niet koopt omdat 'iedereen' hier een panny of een samsung koopt.
Maar kijk eerst eens even wat jouw eisen zijn, en of deze TV daar aan voldoet.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Dirk0s
Het klinkt allemaal aantrekelijk , maar nu kom ik over al tegen dat bij plasma kan inbranden als er b.v. een logo rechts boven lang in beeld blijft..

is dit een fabeltje of alleen bij de oude tvs of is dit nog steeds?

• MikoMission
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
Dirk0s schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:58:
Het klinkt allemaal aantrekelijk , maar nu kom ik over al tegen dat bij plasma kan inbranden als er b.v. een logo rechts boven lang in beeld blijft..

is dit een fabeltje of alleen bij de oude tvs of is dit nog steeds?
Hier kun je genoeg in andere topics over vinden, een beetje inspanning om tot je keuze te komen lijkt me niet heel veel gevraagd.
Pagina: 1