Heren,
Ik heb een probleempje met de volgende query. Het is de bedoeling dat er stageplaatsen uit een database worden opgehaald met de volgende query:
Dit gaat in principe goed zolang ik de laatste regel weg laat, deze dus:
Wanneer ik die er echter wel bij zet krijg ik 6 resultaten terug terwijl er maar 3 records in de tabel staan, en de gegevens zijn dan ook nog eens door elkaar gegooid.
Heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Stagebegint is een timestamp veld en kan een datum of een null waarde bevatten.
Ik heb een probleempje met de volgende query. Het is de bedoeling dat er stageplaatsen uit een database worden opgehaald met de volgende query:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| SELECT s.stageID, s.stageBedrijfID, s.stageNaam, s.stageActiviteiten, s.stageNiveau, s.stageSector, s.stageAantal, s.stageBegint, s.stageEindigt, b.bedrijfID, b.bedrijfNaam, b.bedrijfPlaats FROM stagemanagement_stages as s, stagemanagement_bedrijven AS b WHERE s.stageBedrijfID = b.bedrijfID AND s.stageNiveau LIKE '%".$_SESSION["gebruikerNiveau"]."%' AND s.stageSector LIKE '%".$_SESSION["gebruikerSector"]."%' AND s.stageBegint > NOW() OR s.stageBegint IS NULL; |
Dit gaat in principe goed zolang ik de laatste regel weg laat, deze dus:
code:
1
| AND s.stageBegint > NOW() OR s.stageBegint IS NULL; |
Wanneer ik die er echter wel bij zet krijg ik 6 resultaten terug terwijl er maar 3 records in de tabel staan, en de gegevens zijn dan ook nog eens door elkaar gegooid.
Heeft iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Stagebegint is een timestamp veld en kan een datum of een null waarde bevatten.