Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Joomla verwijderen; Geen rechten

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag joomla willen verwijderen. Het merendeels is verwijderd, maar sommige mappen kan ik niet verwijderen. Hij geeft dan aan dat ik er geen rechten voor heb.

Ik ben admin, en ik heb read/write/execute permissies.

Thnx

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-11 20:09
Wie wat waar?

Met dit kunnen we natuurlijk helemaal niks. Is het op je eigen server / computer of bij een provider?
Probeer is met een FTP client de mapjes + inhoud te chmod'en naar 777 en probeer het opnieuw?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:31
Hij geeft al aan RWX rechten te hebben. Ik heb dit ook wel eens gehad toen ik Joomla dirs probeerde te verwijderen via Filezilla. Geen idee of het met 1 van de 2 verband houdt maar de oplossing bij mij was om hidden files in Filezilla zichtbaar te maken en deze vervolgens handmatig uit de dirs te verwijderen.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Welk OS is het?
Met een FTP client (of SSH, of whatever, dat geef je niet aan) inloggen en die directory verwijderen?
En bijbehorende DB uiteraard?

• jensjens
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-08 22:46
Ik heb ook een keer dit probleem gehad. Ik had toen alle rechten, maar ik had per ongeluk via de site van de host microsoft frontpage extensies geinstalleerd (ik wist toen niet eens wat dat was). Hierdoor kon ik sommige dingen niet verwijderen.

Misschien heb jij ook zoiets op de server staan? Anders moet je het ff aan de host vragen.

succes,

Jens

iRacing Profiel

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 12:57
WebHosting Panel DirectAdmin toevallig?

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

In plaats van te gokken, is het de bedoeling dat de TS komt met info over de situatie.

Verder zie ik amper eigen inzet, heb je al iets gezocht/gevonden? Wat heb je allemaal exact gedaan?

Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.