Toon posts:

Unisys ES3120L midlevel server

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

zou iemand mij misschien kunnen vertellen waarom het al meerdere dagen niet lukt om te booten vanaf CD met de bovenstaande server?
ik wil graag EBS 2008 installeren maar hij leest de cd speler niet. hij wordt wel herkend in de bios en de boot sequence staat goed..

helaas is er bij Unisys niets meer te vinden/krijgen voor deze server..

groetjes,
Bas

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:31

SpamLame

niks

Wat heb je zelf zoal geprobeerd?
Lees ook even PNS Beleid door svp, zie dat je vandaag geregistreerd hebt.

Is een Unisys ES3120L overigens niet een gerelabelde Dell? Als ik naar het info pdf lees zie ik termen als DRAC en PERC (= van Dell).

Ben niet zo bekend met Dell's en hun website maar heb al wel een handige tool gevonden.
http://support.euro.dell....l&cs=RC1078544&l=nl&s=pad
Probeer anders op serie/servicenummers te zoeken, wellicht dat die meer info prijs geven
link naar servicetag invoer pagina

[ Voor 105% gewijzigd door SpamLame op 27-05-2009 12:47 . Reden: linkje ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:58

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:46:
Hey!

zou iemand mij misschien kunnen vertellen waarom het al meerdere dagen niet lukt om te booten vanaf CD met de bovenstaande server?
ik wil graag EBS 2008 installeren maar hij leest de cd speler niet. hij wordt wel herkend in de bios en de boot sequence staat goed..

helaas is er bij Unisys niets meer te vinden/krijgen voor deze server..

groetjes,
Bas
Mja, niet kunnen booten van een CD is nauwelijks PNS te noemen. Maar aangezien ik niet het idee heb dat je zelf wat moeite erin hebt gestoken, denk ik dat het topic ook niet zou overleven in Opslagmedia & I/O Controllers oid.

Kan je bijvoorbeeld wel op ene ander systeem booten met die CD, want een CD kan stuk zijn/gaan of verkeerd gebrand zijn.

Kan je met een andere CD wel booten met dat systeem? (BIjvoorbeeld met een live CD van een willekeurige linux distro)

Dit topic is gesloten.