Growl met logging opties

Pagina: 1
Acties:

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb recentelijk een schone Leopard installatie uitgevoerd, Adium opnieuw geïnstalleerd en Growl er als onmisbare tool meteen bij natuurlijk. Nu had ik vroeger (mijn vorige installatie was 4 jaar oud, panther naar tiger naar leopard upgrades, en over twee macbookpro's heen getild) altijd een oudere versie van Growl draaien, ook onder Leopard. Nu kwam ik er echter achter dat de logging optie is verdwenen in de huidige versie. Ook oudere versies die ik online heb gevonden zit het niet in. In deze directory op de Growl site heb ik alle versies geprobeerd, maar in geen enkele zit meer de logging optie. Versies van vóór 0.7.6 werken niet eens meer.

Ik had dus gisteren nog een werkende Growl met logging, maar nu kan ik nergens een versie vinden die het nog doet! Is er misschien een tweaker die dit nog wel heeft, en kan ik een kopietje zijn/haar prefpane, of het versienummer? Zou mij in ieder geval weer heel erg blij maken :)

Edit: Excuses, versie 0.7.6 blijkt *wel* te werken onder Leopard, had mijn oude versie niet goed verwijderd. Deze heeft gewoon log mogelijkheden en doet weer precies wat ik wil.

[ Voor 8% gewijzigd door Kurkentrekker op 26-05-2009 22:56 ]