Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Verwijderd
Mooie reeks.
De tweede spreekt me het meest aan, maar wel jammer van de schaduw op zijn gezicht.
Bij de derde vind ik het enorm mooi om het genot op zijn gezicht te kunnen aflezen. Mooi moment!
De tweede spreekt me het meest aan, maar wel jammer van de schaduw op zijn gezicht.
Bij de derde vind ik het enorm mooi om het genot op zijn gezicht te kunnen aflezen. Mooi moment!
Dank je voor het commentaar, niemand anders?
Mooie reeks inderdaad! Wel jammer dat alle foto's wat ruisig zijn. Bij foto 3 vind ik het jammer hoe de achterkant van zijn hoofd er af is, je ziet imho net te weinig. Verder als ik even naar de foto kijk mis ik echt ook zijn andere hand. Wellicht dat de rest dit niet heeft, maar het had volgens mij de foto zeker goed gedaan.
Foto 7 zie je net iets te weinig van zijn gezicht, eigenlijk had hij iets meer naar rechts moeten kijken, dat je in ieder geval een profiel zag. Nu mis je alle gevoel uit zijn gezicht (en gezien de gezichten van de rest voegt dat een hoop toe).
Foto 2 is mijns inziens het mooist. Het licht is goed, zijn blik is super en de manier waarop hij is afgesneden bevalt mij ook wel!
Al met al een vrij goede serie
, en de puntjes die ik noemde zijn natuurlijk moeilijk te verbeteren met mensen die niet poseren
Foto 7 zie je net iets te weinig van zijn gezicht, eigenlijk had hij iets meer naar rechts moeten kijken, dat je in ieder geval een profiel zag. Nu mis je alle gevoel uit zijn gezicht (en gezien de gezichten van de rest voegt dat een hoop toe).
Foto 2 is mijns inziens het mooist. Het licht is goed, zijn blik is super en de manier waarop hij is afgesneden bevalt mij ook wel!
Al met al een vrij goede serie
Niet dat ik verstand heb van fotograferen, maar het valt me op dat op foto 1 gefocust is op de achterkant van een persoon. Dat betekent dus dat het 'interessante object' zijn rug naar je heeft toegekeerd. Op foto 3 vind ik er teveel zwart aan de rechterkant en ook is er een lichtstraal zichtbaar aan de bovenkant. Bij foto 5 vind ik dat de persoon waarop de focus ligt klein in beeld is, evenals bij foto 6 waar een soort "kiekeboe-effect" optreedt. En op foto 7 vind ik net als bij foto 1 dat de focus niet op de achterkant van de persoon had moeten liggen omdat die zijn rug naar je heeft toegekeerd. Dan had de foto beter meer een soort schoudershot geweest. Vind ik dan.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Ben ik het niet met je eens
Als je het allemaal rechtoe rechtaan fotografeerd mis je een zekere spanning op een gegeven moment.
Yuri: volledig eens over [7], heb ik nog lang op gewacht, maar het gebeurde maar niet. De doorkijk / het contact vond ik leuk genoeg om hem toch te plaatsen.
Yuri: volledig eens over [7], heb ik nog lang op gewacht, maar het gebeurde maar niet. De doorkijk / het contact vond ik leuk genoeg om hem toch te plaatsen.
Dat dacht ik al, ik ken het probleem heel goed, dat is net als wachten op een dier in de dierentuin totdat iets 'leuks' gebeurd.. Het is ook wel een aardige foto, alleen niet meer dan dat. Al met al heb je nog steeds een redelijke serie bijeenqadn schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:45:
Ben ik het niet met je eensAls je het allemaal rechtoe rechtaan fotografeerd mis je een zekere spanning op een gegeven moment.
Yuri: volledig eens over \[7], heb ik nog lang op gewacht, maar het gebeurde maar niet. De doorkijk / het contact vond ik leuk genoeg om hem toch te plaatsen.
Pagina: 1