Hallo beste tweakers.
Ik heb pas mijn computer geüpgrade, nu dit allemaal klaar is wil ik aan de koeling gaan werken. Dit omdat ik wel eens naar een LAN-Party ga, en aangezien dat een zaal vol computers al warm is, wil ik er voor zorgen dat de temperaturen van me CPU, GPU etc. etc. zo laag mogelijk wil hebben zal er denk ik nog het een en ander moeten gebeuren.
Ik ben geen voorstander van waterkoeling ben bang dat het fout gaat met vervoer, De risico’s zullen wel klein zijn maar ik neem ze liever niet, dus ik wil werken met lucht koeling.
Waar ik dus in ieder geval naar opzoek ben is naar krachtige case fans die in staat zijn om veel koude lucht in me pc te blazen en veel warme lucht af te voeren. Ik houd wel van koelers met ledjes, dus die hebben ook me voorkeur, liefs de kleur blauw.
Hieronder de specificaties van mijn systeem.
Processor:AMD Phenom II X4 940 Black Edition (4 CPUs), ~3.0 GHz
Memory:OCZ DDR2 PC8500 8.00 GB
Hard Drive:4416 GB Total
Video Card:MSI GeForce GTS 250 1GB
Monitor:Samsung SyncMaster 2253 bw
Sound Card:Speakers (SoundMAX Integrated Digital HD Audio)
Speakers/Headphones:Logitech X-530 5.1 Speakerset
Keyboard:Logitech G15 V1.0
Mouse:Logitech G5
Mouse Surface:2000 dpi
Operating System:Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.090302-1506)
Motherboard:ASUS M3A79-T Deluxe
Computer Case:Termaltake Armor
Dan volgen de links naar de foto's van mijn systeemkast.
Foto 1
Foto 2
Ik heb pas mijn computer geüpgrade, nu dit allemaal klaar is wil ik aan de koeling gaan werken. Dit omdat ik wel eens naar een LAN-Party ga, en aangezien dat een zaal vol computers al warm is, wil ik er voor zorgen dat de temperaturen van me CPU, GPU etc. etc. zo laag mogelijk wil hebben zal er denk ik nog het een en ander moeten gebeuren.
Ik ben geen voorstander van waterkoeling ben bang dat het fout gaat met vervoer, De risico’s zullen wel klein zijn maar ik neem ze liever niet, dus ik wil werken met lucht koeling.
Waar ik dus in ieder geval naar opzoek ben is naar krachtige case fans die in staat zijn om veel koude lucht in me pc te blazen en veel warme lucht af te voeren. Ik houd wel van koelers met ledjes, dus die hebben ook me voorkeur, liefs de kleur blauw.
Hieronder de specificaties van mijn systeem.
Processor:AMD Phenom II X4 940 Black Edition (4 CPUs), ~3.0 GHz
Memory:OCZ DDR2 PC8500 8.00 GB
Hard Drive:4416 GB Total
Video Card:MSI GeForce GTS 250 1GB
Monitor:Samsung SyncMaster 2253 bw
Sound Card:Speakers (SoundMAX Integrated Digital HD Audio)
Speakers/Headphones:Logitech X-530 5.1 Speakerset
Keyboard:Logitech G15 V1.0
Mouse:Logitech G5
Mouse Surface:2000 dpi
Operating System:Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.090302-1506)
Motherboard:ASUS M3A79-T Deluxe
Computer Case:Termaltake Armor
Dan volgen de links naar de foto's van mijn systeemkast.
Foto 1
Foto 2
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 21:42 ]