Al een tijdje heb ik een Wifi omni-antenne op het dak, helaas vind ik de performance nog een beetje matig. Dit zou op te lossen zijn door de antenne nog wat verder op te trekken. Het is echter zo dat ik ook een 27MC zendstation op wil gaan zetten en deze wilde ik eigenlijk op 1 mast monteren. Ik ga waarschijnlijk voor een antenne van 2,2 meter, zoiets:

Iets dat compact is en niet teveel opvalt dus. In ieder geval wilde ik dan met een pijp het zaakje een meter de lucht in brengen (dus een meter boven het hoogste punt op het dag) en daar de 2 antennes monteren.
Gaat dit elkaar storen? De antennes komen naast elkaar te staan (misschien 30cm uit elkaar). De omni is eentje van 12 Dbi en is rond de meter lang (buisvorm).

Iets dat compact is en niet teveel opvalt dus. In ieder geval wilde ik dan met een pijp het zaakje een meter de lucht in brengen (dus een meter boven het hoogste punt op het dag) en daar de 2 antennes monteren.
Gaat dit elkaar storen? De antennes komen naast elkaar te staan (misschien 30cm uit elkaar). De omni is eentje van 12 Dbi en is rond de meter lang (buisvorm).
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!