Toon posts:

Vga (male) to Rca (male)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig een online webwinkel waar dit te koop is:

Afbeeldingslocatie: http://www.newwaveelectronics.net/Img/Cables/Large/40-VGA3-RM.jpg

Kom alleen maar wat buitenlandse sites tegen

Bedankt.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:46

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beetje electronica zaak heeft deze, ik heb er zelf ook eentje liggen (helaas nutteloos achteraf), gekocht bij een electro zaak in Gouda.

(dus mocht je het zelfde proberen als ik, via VGA op TV, weet 100% zeker dat alles ook werkt).

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2009 20:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:10

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dat is geen RCA, dat is component (3 kabels voor alleen video). RCA zijn de welbekende rode, witte en gele tulp waarvan alleen de gele voor video wordt gebruikt.

Verander je zoektermen dus eens in vga naar component :)

edit: oh, ik zie dat je dat ook RCA mag noemen, excuus :P Maar ik denk toch dat je met component als zoekterm meer zult vinden.

[ Voor 22% gewijzigd door Gizz op 26-05-2009 20:46 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar, moest m'n zoekopdracht gewoon beetje aanpassen (VGA Male to RGB Male).

Maar ik heb eens een (goedkoop) Tv tuner gekocht waar alleen Vga uitgangen opzitten, en die wil ik op een ander beeldscherm laten aansluiten via die kabel. Duur is het niet, dus vind het het wel waard om uit te proberen.