Hoi mensen,
wanneer ik een zware game wil opstarten, of de Windows Prestatie Index wil updaten, loopt mijn computer vast. Hij crasht, volgens mij.
De fan van mijn computer begint op dat moment ook erg hard te blazen... Ook wordt mijn beeldscherm zwart, het lijkt wel alsof hij uitgaat. En de computer begint met het maken van rare geluiden.
Het ligt in ieder geval niet aan mijn vidoekaart-drivers, die heb ik namelijk net opnieuw geïnstalleerd en geupdate en het probleem is er nog steeds. Ook andere drivers zijn gewoon correct geïnstalleerd, zover ik weet.
Specs:
Besturingssysteem: Windows Vista 64-bit OEM
Monitor: 22'' Samsung T220
CPU: Intel Core i7-920
Moederbord: MSI X58 Pro
Harddisk: Western Digital Caviar Black 640 GB
Geheugen: Kingston ValueRAM DIMM 6 GB DDR3-1333 Tri-Kit
Voeding: Antec NeoPower 650
Grafische Kaart: Sapphire HD4870 1GB
DVD Re-Writer: Samsung SH-S223Q
Behuizing: Cooler Master Sileo 500
M'n pc is pas nieuw, dus ik hoop dat iemand een oplossing weet.
Ik dacht dat mijn computer te heet werd, maar de voeding is 650 Watt.. dat is toch gewoon genoeg?
Bij voorbaat hartelijk dank!
wanneer ik een zware game wil opstarten, of de Windows Prestatie Index wil updaten, loopt mijn computer vast. Hij crasht, volgens mij.
De fan van mijn computer begint op dat moment ook erg hard te blazen... Ook wordt mijn beeldscherm zwart, het lijkt wel alsof hij uitgaat. En de computer begint met het maken van rare geluiden.
Het ligt in ieder geval niet aan mijn vidoekaart-drivers, die heb ik namelijk net opnieuw geïnstalleerd en geupdate en het probleem is er nog steeds. Ook andere drivers zijn gewoon correct geïnstalleerd, zover ik weet.
Specs:
Besturingssysteem: Windows Vista 64-bit OEM
Monitor: 22'' Samsung T220
CPU: Intel Core i7-920
Moederbord: MSI X58 Pro
Harddisk: Western Digital Caviar Black 640 GB
Geheugen: Kingston ValueRAM DIMM 6 GB DDR3-1333 Tri-Kit
Voeding: Antec NeoPower 650
Grafische Kaart: Sapphire HD4870 1GB
DVD Re-Writer: Samsung SH-S223Q
Behuizing: Cooler Master Sileo 500
M'n pc is pas nieuw, dus ik hoop dat iemand een oplossing weet.
Ik dacht dat mijn computer te heet werd, maar de voeding is 650 Watt.. dat is toch gewoon genoeg?
Bij voorbaat hartelijk dank!