[iPhone] Iconen automatisch rangschikken uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-04-2024
Ik weet niet of ik deze topic op de juiste plaats heb staan, maar ik kon er niets anders over vinden,

Ik weet dat het heel eenvoudig is om de iconen op de iphone te verplaatsen door enkele seconden op een icoon te gaan staan, zodat ze gaan "trillen"....en dan kun je ze vrij verplaatsen, maar dan toch worden ze steeds weer automatisch gerangschikt zodat alles alsnog bij elkaar komt te staan.
Ik wil juist zelf kunnen bepalen waar op het scherm ik een icoon wil hebben, en waar niet.
Dus dat automatisch rangschikken wil ik dus uitschakelen.

Hopelijk ben ik duidelijk geweest in mijn uitleg, en weet iemand wat ik bedoel.
Zijn hier misschien tools voor om de auto arrange of id. uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:25
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Als je de iconen rangschikt, dan zouden ze moeten blijven staan waar je ze hebt neergezet. Wanneer verandert dit bij je?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:48
Ik snap wat je bedoeld.
Jij bedoeld dat de iconen automatisch naast elkaar worden gezet.
Jij wilt dat er op bepaalde stukken een "leeg" icoon komt te staan.
Zodat je in plaats van 4 iconen naast elkaar, 3 iconen naast elkaar hebt, en op de volgende rij hetzelfde verhaal :)
Maar nee, dit kan niet :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
SanderPS3 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:38:
Ik snap wat je bedoeld.
Jij bedoeld dat de iconen automatisch naast elkaar worden gezet.
Jij wilt dat er op bepaalde stukken een "leeg" icoon komt te staan.
Zodat je in plaats van 4 iconen naast elkaar, 3 iconen naast elkaar hebt, en op de volgende rij hetzelfde verhaal :)
Maar nee, dit kan niet :)
Dat is inderdaad wat ik bedoel.
Vooral met het gebruik van theme's met leuke achtergronden enzo is het niet zo leuk als je hele scherm vol staat met iconen...
Zo wil ik bijvoorbeeld alleen 5 iconen links van van boven-naar beneden.....en 5 iconen rechts van boven-naar beneden plaatsen....en in het midden "leeg" zodat ik ook nog wat van mijn theme kan zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
Hoedje schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:34:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Als je de iconen rangschikt, dan zouden ze moeten blijven staan waar je ze hebt neergezet. Wanneer verandert dit bij je?
Nee, doen ze niet.....ze worden autotisch weer opnieuw gerangschikt bij de andere iconen Ze schuiven dus altijd weer op naar links...... maar ik wil er ruimtes tussen houden... anders gaat het effect van mijn hele theme verloren vindt ik.

[ Voor 4% gewijzigd door gwbuiter74 op 26-05-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:25
gwbuiter74 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:48:
[...]

Nee, doen ze niet.....ze worden autotisch weer opnieuw gerangschikt bij de andere iconen Ze schuiven dus altijd weer op naar links...... maar ik wil er ruimtes tussen houden... anders gaat het effect van mijn hele theme verloren vindt ik.
Dat snapte ik inderdaad niet. Misschien is er iets mogelijk vanwege je jailbreak, maar daar ben ik verder niet zo in thuis :)

Edit: Je kan trouwens door het quote knopje te gebruiken Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/quote.gif op meerdere mensen met een post reageren.

[ Voor 15% gewijzigd door Hoedje op 26-05-2009 19:54 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
Hoedje schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:53:
[...]

Dat snapte ik inderdaad niet. Misschien is er iets mogelijk vanwege je jailbreak, maar daar ben ik verder niet zo in thuis :)

Edit: Je kan trouwens door het quote knopje te gebruiken [afbeelding] op meerdere mensen met een post reageren.
Ja, hij is gejailbreaked.....en er zou haast wel iets voor moeten bestaan lijkt mij.... Ik ben vast niet de enige die dit storend vindt..... :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Het bestaat ook. Er is een applicatie waar mee je lege icons kunt maken. Weet alleen niet meer hoe het heet. Zoek eens op 'blank' in Cydia.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Aangezien je een jailbreak hebt kan je natuurlijk ook gewoon een willekeurig icoontje naar je pc overhevelen en doorzichtig maken in photoshop.

Vervolgens zo vaak als je hem nodig hebt terug copieren en op de juiste plekjes zetten, dan bereik je hetzelfde effect.

Of haal Categories uit Cydia en maak voor al je verschillende onderverdelingen een eigen mapje aan en zet per pagina één mapje neer ofzo....dan zie je iig veel van je achtergrond. ;)
Pagina: 1