Layout [Tweakers.net]

Pagina: 1
Acties:

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
IN de Pricewatch

Is de layout m.i. niet optimaal door de dubbele regel die er op dit moment (16:xx) is opgenomen in de tabel "Top 5 Prijsstijgers".

LinkedIn WoT Cash Converter

• Bulldog
  • Niet online
Op woensdag 28 februari 2001 17:02 schreef PcDealer het volgende:
IN de Pricewatch

Is de layout m.i. niet optimaal door de dubbele regel die er op dit moment (16:xx) is opgenomen in de tabel "Top 5 Prijsstijgers".
Ik zie niets hoor...

• PcDealer
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik heb mijn bericht om 17:02 aangepast, dus in dezelfde minuut als dat jij hem las.

Kijk nogmaals.

LinkedIn WoT Cash Converter

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:37
Is niet optimaal nee... maar moeten we ons hier zorgen over maken?
Denk ut niet.. :)

Het is trouwens de 256MB PC133 SDRAM (CAS2... die ervoor zorgt dat het tabelletje ietsje langer is dan de linker..

• Bulldog
  • Niet online
Op woensdag 28 februari 2001 17:23 schreef PcDealer het volgende:
Ik heb mijn bericht om 17:02 aangepast, dus in dezelfde minuut als dat jij hem las.

Kijk nogmaals.
Inderdaad niet echt iets om je druk om te maken maar het is een schoonheidsfoutje en het kan denk ik makkelijk worden opgelost, is toch mooier:)

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
tja, dan moet je dus gewoon de zinnen korter maken, maar dan zullen er weer veel te kort zijn, of je moet helemaal gaan kijken hoeveel m'en en hoofletters erin zitten enzo..

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is nogal lastig om in te schatten op hoeveel tekens afgekort moet worden om te voorkomen dat de productnaam over meerdere regels gaat. Ik kan natuurlijk helemaal op safe gaan, maar dan wordt er vaak te veel afgekort.

Echt belangrijk lijkt me dit ook niet echt...
Pagina: 1