Hallo,
ik ben voor school op zoek naar een laptop met volgende verreisten.
ik wil erbij vermelden dat deze laptop een tijdje moet kunnen overleven en dus beetje 'voor' op de technologie.
Ook zou ik graag op deze laptop games willen draaien en snel kunnen werken (goede processor en DDR3 (of DDR2??) Ram)
Mijn budget is +/- €1500
verreisten:
Processor: dual core min 2GHZ
RAM: 4GB DDR3(/2???)
HDD: +/-300GB
DVD: lezen + schrijven + BluRay
netwerk: 802.11N (VER EN SNEL BEREIK IS BELANGRIJK!)
grafisch: goede grafische kaart (games maar ook tekenprogramma's kunnen draaien)
extra: VGA poort / HDMI poort
genoeg USB's (+/-4)
goede batterij (relatief belangrijk!)
draagbaar in rugzak (dus niet te groot scherm? > 15.4" max?)
liefst GEEN glanzend scherm
liefst een HD-scherm
verlicht toetsenbord ( ! )
Ik ben al een tijdje niet meer bezig met de nieuwe ontwikkelingen maar denk toch dat met zo een laptop ik een tijdje verder kan?
Alvast bedankt!
Ik zocht ondertussen al wat en vond de Dell Studio XPS 16 als een mogelijke kandidaat.. Alleen heeft deze een glanzend scherm en wordt de laptop behoorlijk warm heb ik al gelezen.. Misschien weten jullie een betere kandidaat?
ik ben voor school op zoek naar een laptop met volgende verreisten.
ik wil erbij vermelden dat deze laptop een tijdje moet kunnen overleven en dus beetje 'voor' op de technologie.
Ook zou ik graag op deze laptop games willen draaien en snel kunnen werken (goede processor en DDR3 (of DDR2??) Ram)
Mijn budget is +/- €1500
verreisten:
Processor: dual core min 2GHZ
RAM: 4GB DDR3(/2???)
HDD: +/-300GB
DVD: lezen + schrijven + BluRay
netwerk: 802.11N (VER EN SNEL BEREIK IS BELANGRIJK!)
grafisch: goede grafische kaart (games maar ook tekenprogramma's kunnen draaien)
extra: VGA poort / HDMI poort
genoeg USB's (+/-4)
goede batterij (relatief belangrijk!)
draagbaar in rugzak (dus niet te groot scherm? > 15.4" max?)
liefst GEEN glanzend scherm
liefst een HD-scherm
verlicht toetsenbord ( ! )
Ik ben al een tijdje niet meer bezig met de nieuwe ontwikkelingen maar denk toch dat met zo een laptop ik een tijdje verder kan?
Alvast bedankt!
Ik zocht ondertussen al wat en vond de Dell Studio XPS 16 als een mogelijke kandidaat.. Alleen heeft deze een glanzend scherm en wordt de laptop behoorlijk warm heb ik al gelezen.. Misschien weten jullie een betere kandidaat?