[10.5.7] Mail, adressbook, iCal in combinatie met Exchange

Pagina: 1
Acties:

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 16:59
Dag allen,

Ik gebruik mijn Macbook Pro in een zakelijke omgeving met een Exchange server (Universiteit Twente). Ik werk momenteel met Entourage en dat gaat niet altijd even soepel. Ik probeer dan ook over te stappen naar mail i.c.m. exchange. Dat werk overigens prima.
Omdat ik ook mijn adressen en mijn agenda moet beheren, heb ik ook Ical en adresboek geprobeerd te syncen met mijn Exchange. Ik krijg dat met geen mogelijkheid aan de gang.

Iemand die daar een helpende hand kan bieden? Ik heb natuurlijk in de preferences het webmail adres toegevoegd. Daarna blijft het stil. Ik heb ook Isync nog betrokken in het verhaal. Die geeft ook geen melding.

Apple en Joppiesaus all the way

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
Die applicaties hebben (officieel) geen Exchange ondersteuning. Dat komt pas in Snow Leopard: http://www.apple.com/macosx/snowleopard/. Je kunt wel bijv. Entourage gebruiken en die vervolgens syncen met iCal en Adresboek. Maar een echt mooie directe oplossing is er volgens mij niet.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 16:59
Hoedje schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 17:36:
Die applicaties hebben (officieel) geen Exchange ondersteuning.
In de support van Apple (link) staat wat anders voor adresboek. Ik kan voor Ical idd niets vinden.

Apple en Joppiesaus all the way