Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie01
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 20:58
Denk ik mn dochter blij te maken met een MP3 speler(tje)

Als ik hem aansluit op mn usb poort dan vind ik hem niet, sluit ik hem echter aan op de laptop dan wordt hij keurig geinstalleerd. (alle twee Vista Home basic)
Dus ik de drivers copieeren van laptop naar desktop. Dan stuurprogamma's bijwerken: dat lijkt goed te gaan echter bij de disk drive zegt de pc: Deze bewerking vereist een interactieve windows computer.
Het gaat om de driver audio player USB Device. Ook via Google kan ik deze driver niet vinden. 8)7
Een paar weken terug had ik iets soortgelijks met een externe HDD, Op de desktop werd hij niet herkend, wel op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:53

E-Vix

Nu met sneeuw!

Is de USB poort niet gewoon kapot op je desktop? Als er namelijk helemaal niets wordt gevonden op je desktop, dan ziet hij gewoon geen apparaat. Hij zou op zijn minst een onbekend apparaat moeten vinden.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie01
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-09 20:58
Ja en nee, de PC vind nieuwe hardware probeerd te installeren en doordat ik de drivers heb gekopieerd lijkt dit goed te gaan, echter ik vind niets in bestandbeheer. In apparaat beheer krijg ik bij overige apparaten te zien dat he driver niet is geinstalleerd, (fout code 28). als ik hem dan ga bijwerken krijg ik bovenstaande melding. andere dingen die ik aansluit op dezefde USB poort doen het wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Lampie01 op 26-05-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Driver moet je blijkbaar op een andere manier installeren:

http://www.microsoft.com/...ftware_foutmelding.aspx#3
Ik kan mijn Bluetooth en draadloze muis niet gebruiken. Ik krijg de foutmelding: Deze bewerking vereist een interactieve Windows computer" (foutcode 1459)

Uit de foutmelding blijkt dat de installatie van de software van de muis via een interactief venster dient te gebeuren, maar blijkbaar bleef het venster verborgen en is de muis niet goed geïnstalleerd.

We adviseren u om het volgende te doen:

1. Verwijder de software die is geïnstalleerd voor de muis
2. Herstart de pc. Windows zal nieuwe hardware vinden
3. Laat Windows naar het stuurprogramma van de muis zoeken (gebruik de installatie-cd die u bij de muis heeft gekregen)
4. Indien u geen venster ziet verschijnen na een seconde of vijf, houdt u de Alt+Tab toetsen in. U ziet dan een venster waarin alle actieve programma's staan. Het programma voor de installatie van de muis zal hier ook te zien zijn
5. Houdt de Alt-toets vast en klik op de Tab-toets om te naar het programma voor de muis te gaan
6. Volg de instructies in het programma voor de muis om het stuurprogramma te installeren
/edit: of je keyboard taaal goed instellen(!?)!

[google=ERROR_REQUIRES_INTERACTIVE_WINDOWSTATION]

[ Voor 3% gewijzigd door leuk_he op 26-05-2009 15:08 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.