Toon posts:

welke detonator heeft oversize voor TV out???

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Groepie..

ik heb op meerdere plaatsen gelezen dat er een detonator driver is (win2k) die oversizing van de tv out in een tabblad onder je properties heeft....zodat je TVtool niet meer nodig hebt....kan iemand dit bevestigen en vertellen om welke versie het gaat????

TANX

Verwijderd

Topicstarter
hmmzzz... ik vraag kennelijk altijd iets wat ik alleen heb en niemand anders

SNIK!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:56

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ja, dat wil ik ook weten! Maar dan voor de Win9x versie..

Verwijderd

Topicstarter
omhoog!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:56

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

En als dan niemand het antwoord weet, kan iemand mij dan de link wijzen naar de TVTool??

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Nooit van zoeken gehoord????

Onder win98 doen de asus drivers gewoon aan oversizing. Het is alleen een beetje tricky:

je moet tv-out aanzetten, en dan blind proberen het oversize functie aan te vinken (het beste gaat het met zijn tweeen als je de tv niet ziet).

TvTool: wat dacht je van zoeken op yahoo? Gewoon tvtool intikken

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 maart 2001 13:36 schreef Darkvater het volgende:
Nooit van zoeken gehoord????

Onder win98 doen de asus drivers gewoon aan oversizing. Het is alleen een beetje tricky:

je moet tv-out aanzetten, en dan blind proberen het oversize functie aan te vinken (het beste gaat het met zijn tweeen als je de tv niet ziet).

TvTool: wat dacht je van zoeken op yahoo? Gewoon tvtool intikken
ik ga geen flamepasrtij uitlokken
rust je met de gedachte dat ik al 3 weken hiermee bezig ben en het lukt gewoon niet, Zoeken??? zoek me de PL***IS, afijn
ik heb een merk tjillitjaf TNT, hoe kom ik er achter welke ASUS driver werkt op mijn kaart.
tis een TNT2M64 PCI 32MB,
Kun je nog iets uitgebreider zijn?? ennne
tis WIN2K waar ik het over heb

Tanx

Verwijderd

Topicstarter
omhoog!

Verwijderd

Op donderdag 01 maart 2001 11:43 schreef Pjotrik het volgende:
En als dan niemand het antwoord weet, kan iemand mij dan de link wijzen naar de TVTool??
Vraag en u zult krijgen >:)

http://www.tvtool.de/german/download_d.htm

Greetz,

Verwijderd

Topicstarter
He Doerak! en ik dan???
snik

;-)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
ik heb dus dat tvcc gedownload, omdat ik een chrontel encoder heb, maar met dat proggie ziet m'n beeld er helemaal k*t uit. enigste makkelijke eraan is dat je via een toetsen combinatie naar je tv-out kan overschakelen....

Verwijderd

Topicstarter
Omhoog!

Verwijderd

Ctrl-Alt-T

Verwijderd

Topicstarter
omhoog!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

sjonge, jonge zeg. :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 10:50
de enige detonator die ik ken met overscan is van asus de 6.31 maar die is alleen voor 9x (w2k = 6.18 zonder overscan)

gebruik nu tvcc.

tvcc (chrontel) en tvtool (brooktree) staan op http://come.to/tvout

beiden met overscan.

nu zoek ik nog twinview + overscan!!!!!!!

kan met tvcc maar monitor gaat dan op 50Hz en dat is niet prettig........

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 07:49
Ik heb iets raars met tvcc. Ik heb een Abit Silulero (oid) met een Chrontel 7005 chip. Als ik het beeld naar de TV zet dan werkt dat opzich prima, behalve dat mijn pointer zwaar verschoven is: de plek waar ik klik is op een andere plek dan waar mijn pointer zit, erg irritant |:(
Iemand dit ook gehad en weet ie wat heeft gedaan hieraan?

Het zou idd makkelijker zijn als deze opties gewoon in de driver had gezeten.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Detonator 10.80

Verwijderd

Topicstarter
10.80 ook??? ik gaat em downen

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
Heb ze zo'n beetje allemaal gehad van 6.31 tm 10.50 en krijg nu uiteindelijk het beste resultaat met de bij geleverde drijver_cd in combinatie met TV-Tool.
Terug naar af u krijgt geen geld als u langs start komt:)

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

Topicstarter
10.80 geen overscan funktie, wel prettige drivers , aangezien het weer één klik scheelt (losse tabs) en hij detecteerd gelijk de goeie pal en s video uit....maar dus nog steed zwarte blaken met mn dual kaart oplossing...tvcc2000 werkt niet met secundaire kaart...iemand nog suggesties???

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 15:56
TV Out mode control for ASUS V3x00/V6x00 display cards with Chrontel CH700x Digital PC to TV Encoder's.

http://www.ab.ru/~lookin/

Dit misschien iets voor je:P

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Pagina: 1