Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vmware vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal ,

Ik had een vraagje , is het mogelijk om op je eigen computer met je eigen orginele ip bv 82.215.xx.xx te surfen , en dat je in vmware met bijvoorbeeld windows xp doormiddel van een proxyswitcher op een ander ip kan surfen.

Oftewel met verschillende ip's op 1 computer.

Greetz

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ja.

Verwijderd

Topicstarter
En kan het dan ook andersom?
Met een proxy switcher op je eigen comp met een ander ip en dan je eigen orginele ip in vmware gebruiken?

• Noork
  • Niet online
Je kan altijd van een proxy wisselen zodat je je als een ander ip-adres voor doet. Dit kan je zelfs per browser instellen. Het is dus niet nodig om hiervoor een virtuele machine te gebruiken. Echter het echte ip-adres van de pc of vm blijft in principe ongewijzigd.

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:44
Er zijn volgens mij 3 modes waarin je je netwerkkaart kan zetten :

- uit (er is geen netwerk)
- ip van host gebruiken (vmware heeft ip van host)
- ip van dhcp/vast ip adres (vmware heeft zijn eigen IP)

vmware kent overigens zelf een uniek MAC adres toe aan de virtuele netwerkkaart.

Je kan ook wisselen, dan moet je handmatig de IP adressen wijzigen.

[ Voor 26% gewijzigd door asing op 26-05-2009 14:24 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Verwijderd

Topicstarter
Maar wat ik dus bedoel , dat je met 2 ip''s tegelijk met 1 computer kan werken.

Dus op de virtuele computer een ander ip dan de normale computer gebruiken

En ik bedoel dan het externe ip :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 14:32 ]

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

pjansen1993, verdiep je gewoon even in hoe VWare werkt (en hoe IP netwerken werken) in plaats van het stellen van een reeks van korte simpele vraagkes :)

En/of zeg gewoon wat je nu precies wilt. Aangenomen dat het een legitiem doel heeft, als je 'gewoon iemand wilt zieken' gaan wij je niet helpen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het wel even uitleggen :)

Ik speel een spel en daar kan je maar met 1 account per ip in dezelfde world inloggen.
Maar ik wil met 2 accounts inloggen en dat kan dus niet.

Dus daarom wil ik met 1 account met vmware inloggen en met het andere account op mijn eigen computer, daarom heb ik 2 verschillende ip's nodig :)

Daarom zou ik graag willen weten of dat mogelijk is

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:39:
Ik zal het wel even uitleggen :)

Ik speel een spel en daar kan je maar met 1 account per ip in dezelfde world inloggen.
Maar ik wil met 2 accounts inloggen en dat kan dus niet.

Dus daarom wil ik met 1 account met vmware inloggen en met het andere account op mijn eigen computer, daarom heb ik 2 verschillende ip's nodig :)

Daarom zou ik graag willen weten of dat mogelijk is
Probeer het uit zou ik zeggen. ;)

Verwijderd

Mag ik je voorstellen om je gewoon aan de voorwaarden van het spel te houden? Er zal vast een goede reden zijn om je tot 1 account te beperken. Als ze er achterkomen dan kun je zomaar je accounts kwijtraken.

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 16:20
lijkt me niet te gaan werken omdat er naar het externe IP adres gekeken wordt en niet het interne...

• nzxtquad
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-11 10:04
Zolang het geen 3d spel is zou dat moeten kunnen volgens mij.
Heb zelf geprobeerd om het zelfde spel (silkroad online ) te spelen op mijn vm en op mijn gewone machine.
Alleen doordat vmware geen 3D games ondersteunt is dat niet mogelijk.

• jeroenikke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:07
Dat zou moeten lukken met een proxy, maar dan is 't makkelijker om je proxy bvb te activeren voor Firefox, maar niet voor IE, zodat je zelfs VMWare niet nodig hebt. (zoals Noork al zei)

Verwijderd

Topicstarter
Owjah firefox natuurlijk , ga het gelijk proberen.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:51

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Dj-sannieboy schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:42:
[...]

Probeer het uit zou ik zeggen. ;)
Word eens even wakker, voor de buitenwereld zal het nog steeds hetzelfde ip zijn ;)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:48:
[...]

Word eens even wakker, voor de buitenwereld zal het nog steeds hetzelfde ip zijn ;)
Als je het uitprobeert weet je het gelijk.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Je krijgt van je provider maar 1 ip. daar veranderd vmware niks aan.

Merk op dat de proxy van je provider een X-FORWARDER-FOR (hoort) te geven, zodat ze bij het spel zien dat de oorsprong hetzelfde ip is.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je kan een tunnel maken naar een vriend. (met een ander ip adres)
dan moet ie wel een router hebben de het aanken of een draaiende pc beschikbaar hebben.

Iperf

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 23:12
Zoals Fish hierboven zegt is dat eigenlijk de enige optie.
Je blijft gebonden aan 1 extern IP adres tenzij je internet gaat afnemen van 2 providers (kabel EN adsl bijvoorbeeld)
Dus of een tunnel maken, of een 2e ISP erbij nemen... of gewoon netjes met 1 account spelen...
Het laatste is overigens de beste optie dunkt mij.

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En dat was dus precies de reden dat ik het vroeg: als je zo nodig vals wilt spelen, zoek zelf uit hoe het moet. Dan heb je in ieder geval tenminste nog wat geleerd ;)

Maar (nog meer) meehelpen met valsspelen / omzeilen van beveiligingen lijkt me niet de bedoeling van GoT, dus ik ga het topic sluiten..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.