AOpen AX6BC Pro II Millenium Edition

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Taurus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-04 08:57
Ok,

Zoals de meesten weten zijn er maar 100 van die borden in NL en daarbij komt nog dat niemand die dingen kon leveren :)

Nu is er EEN bedrijf in heel NL die die dingen eindelijk is gaan verkopen. Ik heb geduldig gewacht, maar deze mensen hebben ECHT hun best gedaan om die borden te krijgen voor me. Ik heb er nu een en als een van jullie er ook een wil:
http://www.ncmnet.nl/cgi-bin/miva?Merchant2/merchant.mv+Screen=CTGY&Store_Code=ncmi_02&Category_Code=MBAO

Of mail naar info@ncmnet.nl of bel 053-4361505

Ze zijn waarschijnlijk snel weg, dus opschieten
Ow ja, ik heb ongeveer 450 piek betaald voor dat bord. :D

Taurus

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wat is er nu zo speciaal aan dat bord dat andere niet hebben ?
Het lijkt mij doordat er zo weinig van zijn.. dat er ook niet zo vaak updates voor de bios is etc... omdat t bord door bijna niemand gebruikt word.
Zelf heb ik een aopen AX6B en die bevalt mij perfect :)

• Taurus
Nou,

De grap is dus, dat dit bordje een aantal leuke features heeft, voornamelijk qua uiterlijk.

Dit bord heeft namelijk platina koelribben en een platina plaatje met millenium edition erop. In wezen is het gewoon een geupgrade AX6BC Pro II, maar dan met platina. En er zijn er maar weinig. :)

Wat wel leuk is aan dit bord is het feit dat de bios SNELLER boot dan ieder ander bios van dit merk, die informatie heeft eerder op Tweakers.net gestaan ;)

Maar inderdaad het blijft een collectors item voor de mensen die gewoon echt een geinig bordje willen hebben :D

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Aha.. ich verstehe... maar is zo'n bord nu echt het extra geld waard ? ik heb zelf een aopen ax6b en die bevalt perfect.
En als ik een nieuw mobo nodig zou hebben dan denk ik dat ik die nieuwe abit koop omdat je bij deze de bussnelheid per mhz kan inst... dat lijkt mij een mooie functie.
En die koelribben van platina.. heeft dat nauw echt zin ??? net zoals die 24 karaats koelrib op de bx chip van dat andere mobo van aopen ? ziet er gaaf uit.. maar die bx chip hoeft niet extreem gekoeld te worden.. hij blijft lekker koel met een standaart koelrib.
Het mobo ziet er inderdaad wel vet uit :)

• Taurus
Daar gaat het dan ook een beetje om ;P

Maarum Goud en Platina koelen wel iets beter ja > Edelmetalen geleiden geloof ik beter warmte dat minder edele metalen (correct me if I'm wrong please ;) )

Maar goed > Een mobo dat per Mhz laat overklokken is ook wel lekker ja :)

Waarschijnlijk ga ik zelf aan de BP6 van Abit als ik een andere moet hebben voor mijn server. Daar hangt nu een 466 in op een brakke MX3L van AOpen... Enne nog een 466 en die BP6 garandeert toch zeker een DUAL 550 :D

Grtnx