Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:33
ik heb nu al meer als een jaar verschillende VX Revolutions gehad, maar ik heb steeds hetzelfde probleem ze vallen uit, het lampje op de onderkant gaat ook uit, een beetje schudden of een voorzichtige tik op het bureau wil wel eens werken, de batterij er in en eruit is meestal de enige oplossing.
met googlen kwam ik eigenlijk niet hetzelfde probleem tegen, maar misschien dat iemand hier het herkent?

het lijkt wel alsof de batterij slecht contact maakt ofzo, alleen een beetje vervelend dat dit nu al mijn 2e is.. kan hem zo weer omruilen maar als ik dan weer hetzelfde probleem heb schiet ik er nog niks mee op.

dus mijn vraag: meer mensen met hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Het lampje op de ondrkant hoort ook uit te gaan , is energie besparings stand. Doet de muis het dan helemaal niet meer of doet hij het slecht? Als hij het slecht doet zit er waarschijnlijk vuil op de sensor

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
helemaal niets, (en het lampje gaat dan uit en niet meer aan ;) ) zover was ik al dat het uitgaat als hij in de spaarstand schiet

zogauw je dan een keer op het bureau tikt met de muis gaat hij weer aan maar laat hij accu de batterijstatus zien op de bovenkant (wat hij volgns mij alleen doet als hij echt uit uit is geweest)

[ Voor 43% gewijzigd door Reloader op 26-05-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Klinkt als slecht contact. Even naar de winkel. Zouden hem zonder problemen om moeten ruilen want dat is de support van logitech

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
ja dat klopt, werk ook bij die winkel :+ dus hij word toch zo omgeruild, maar zou vervelend zijn als de volgende dit weer heeft, dus ik dacht als meer mensen nou hetzelfde probleem hebben dan is het iniedersgeval een VX rev kwaaltje en kan ik beter opzoek naar een andere muis, maar nu moet ik hem maar gewoon ff omruilen

[ Voor 43% gewijzigd door Reloader op 26-05-2009 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChemRikki
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:16
Hier twee VX Revolutions, beide hetzelfde kwaaltje. Hangt een beetje af van het merk penlite, sommige lijken iets beter in het contact te blijven hangen, en dan heb je er dus geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
hmm batterijtray misschien iets te groot of batterij (nu varta longlife) te klein...
Pagina: 1