Skype voor een G4 733 mhz

Pagina: 1
Acties:

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-02 13:41
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een G4 met 733mhz op de klok en als trouwe gebruiker van Skype zou ik graag ook op mijn Apple van Skype gebruik maken, euvel is dat de minimale eis wbt de hardware volgens de homepage van Skype een 800 mhz G4 is.
Middels Google en Softpedia ben ik al een tijd aan de gang en het enige wat er dan te vinden is blijkt andere software te zijn welke dus wel werkt als een soort Skype maar dan met een eigen netwerk dus dan zou ik iedereen moeten overhalen diezelfde software te installeren puur alleen om met ondergetekende van gedachten te kunnen wisselen.
Is er een alternatief? er zijn bv verschillende clients te gebruiken voor MSN welke niet van MS zijn, iets dergelijks zoek ik dus voor Skype in een afgeslankte vorm voor mijn fiere Apple.

Verwijderd

Probeer het gewoon. Dikke kans dat het gewoon werkt. Wellicht wat trager maar functioneel.
Zeker voor audio moet dat wel lukken lijkt me.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Heb je het nog niet gewoon geprobeerd? Dikke kans dat het gewoon werkt :) Anders zou je inderdaad bijvoorbeeld gebruik kunnen maken van een skype sip gateway icm een SIP client op je Mac.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©