Ik heb sinds een tijdje steeds vaker last van het feit dat m'n browser er tijdelijk of helemaal mee stopt. Dit kan zijn bij sites met filmpjes zoals dumpert.nl, youtube, maar ook een site als hyves.nl kan voor problemen zorgen. Verder kan het gaan om java applicaties, maar ook plain tekst pagina's (wel verschillende vensters). CPU load is dan erg hoog soms zelfs 99% en dat leidt dan tot bevriezing van het systeem.
Ik gebruik dus IE6 met IE7Pro add-on op een systeem met Windows XP SP2 en heb in het verleden nog niet van zulke problemen gehad. Ik heb ook alle mogelijke updates (als die überhaupt nog zijn uitgebracht in de laatste jaren) geïnstalleerd.
Enig idee wat ik hier aan kan veranderen?
Ik heb dus legale Windows versie
. Verder de programma's: AV: Avira, FW: PC Tools, Windows Defender actief, CCleaner dagelijks, Spybot S&D passieve bescherming aan en scan regelmatig.
Ik gebruik dus IE6 met IE7Pro add-on op een systeem met Windows XP SP2 en heb in het verleden nog niet van zulke problemen gehad. Ik heb ook alle mogelijke updates (als die überhaupt nog zijn uitgebracht in de laatste jaren) geïnstalleerd.
Enig idee wat ik hier aan kan veranderen?
Ik heb dus legale Windows versie
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 02:41 ]