Ik probeer al enkele dagen simpelweg twee cookies te setten. Om één of andere reden, weigert PHP dit echter.
Uit het login script:
Uit validate_login.php:
Ik weet zeker dat de code binnen bovenstaande if wordt uitgevoerd. Ik heb ook al geprobeerd de cookie te herleiden tot zijn meest basische vorm en dezelfde cookie te setten op de index pagina (daar gaat het wel). Ook heb ik geprobeerd met ob_start() en ob_end_flush ervoor te zorgen dat de output buffer weggeschreven wordt voor mijn header(), maar dat deed ook niets.
Iemand die enig idee heeft wat ik fout doe?
Uit het login script:
HTML:
1
| <form id="login" action="core/validate_login.php" method="post"> |
Uit validate_login.php:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| if( isset($_POST['remember']) ) { setcookie("gebruikersnaam", $user, time() + 60 * 60 * 24 * 365, NULL, NULL, NULL, true); setcookie("wachtwoord", $password, time() + 60 * 60 * 24 * 365, NULL, NULL, NULL, true); } $smarty->assign("logged_in", "1"); $_SESSION['logged_in'] = 1; $_SESSION['from_login'] = 1; header("Location: /redirect.php"); |
Ik weet zeker dat de code binnen bovenstaande if wordt uitgevoerd. Ik heb ook al geprobeerd de cookie te herleiden tot zijn meest basische vorm en dezelfde cookie te setten op de index pagina (daar gaat het wel). Ook heb ik geprobeerd met ob_start() en ob_end_flush ervoor te zorgen dat de output buffer weggeschreven wordt voor mijn header(), maar dat deed ook niets.
Iemand die enig idee heeft wat ik fout doe?