Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Word document kwijt na opslaan (geopend via gmail)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb mijn werkstuk gedownload via mijn gmail account en daarna heb ik het bewerkt. Toen het klaar was heb ik het opgeslagen. Daarna kon ik mijn document nergens meer terug vinden. De meeste mensen zeiden dat het moest staan in de map C:\Documents and Settings\computername\Local Settings\Temporary Internet Files maar ik zie hier alleen bestanden en geen submappen waar het wel eventueel kan instaan want in de hoofdmap ''Temporary Internet Files'' staat het niet in. Mischien in de submappen maar die kan ik niet zien. Hopelijk zie ik mijn document nog terug. Ik heb de funcites bij mapopties '''verborgen mappen en bestanden weergeven'' al aan en het vinkje van ''beveiligde besturingssysteemsbestanden verbergen'' al uit. Via de zoekfunctie vind ik het ook niet terug.

Graag reactie.

btw: moet het morgen inleveren, het was al helemaal af :(

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:21
Kan je niet zoeken naar elk bestand waar een gedeelte van de betreffende naam in voorkomt?

Nickname does not reflect reality

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Gebruik je Firefox of Internet Explorer? Want jij zocht in de map van IE.

Als je Firefox gebruikt, doe eens [url]about:cache[/], en kijk eens of het daar staat?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

Staat hij niet @ onlangs geopend (start > onlangs geopend).

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:04
nou ehh volges mij staat er in word en in windows een lijstje met recent geopende documenten. kijk daar is zou ik zeggen

• Keesk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-11 15:05
Zoekfunctie van windows al gebruikt ? Eventueel op datum zoeken waarop het document is opgeslagen.

• dark.druicca
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-11 15:37
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 00:44:
Staat hij niet @ onlangs geopend (start > onlangs geopend).
niet vanaf je temp files..

en in office ook niet, toch niet bij office 2007

[ Voor 5% gewijzigd door dark.druicca op 26-05-2009 01:05 ]

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:29
Daar leer je van :Y)
Zoek eens al je schijven door (niet met de index, dus de 'search companion') met de juiste bestandsnaam, deze is wel te vinden in je e-mail

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Ik ken dit probleem, je document staat nog wel ergens maar is lastig te vinden. Anyway: via hotmail werkt dit als volgt:

1) Open het document opnieuw vanuit gmail
2) check waar het nu staat opgeslagen. (zie printscreens van word 2007, maar via word 2003 kan het vast ook)
3) volg deze link in je verkenner
4) daar moet je ergens zoeken.. je kan bestanden sorteren op laatst gewijzigd of op type..
Afbeeldingslocatie: http://www.q13.nl/maarten/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.q13.nl/maarten/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.q13.nl/maarten/3.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Maarten L op 26-05-2009 02:49 ]

www.maartenlangelo.nl

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Overigens heb je kans dat het bestand weg is na het sluiten van je browser... da's iig bij mij met Firefox het geval voor een document wat ik vanmiddag uit mijn Gmail had gevist.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik krijg nu de link C:\Documents and Settings\Fam.Slooff-de Groen\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\DK768M56 maar zie alleen het document wat ik net heb gedownload en geen andere word documenten en ook niet in de andere mappen van Content.IE5. Het gekke is dat ik geen mappen zie ik Temporary Internet Files.... Heb IE.

zoeken heeft geen zin

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 07:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog een idee, ik weet echt zeker dat ik op opslaan heb gedrukt en toen ik Word afsloot kreeg ik geen bericht ''opslaan als / annuleren / niet opslaan''. Dan moet het toch ergens zijn...

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:29
Het is opgeslagen in een map met tijdelijke bestanden, het woord tijdelijke zegt volgens mij al wel genoeg ;-)
Wat ik zou doen is mijn hele computer doorzoeken naar alle .doc bestanden (dus *.doc) en dan allemaal even langsgaan die tijdens of na de datum van downloaden zijn aangemaakt of gewijzigd en hopen dat ie er nog tussen zit..

Verwijderd

Moning2 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:32:
Het is opgeslagen in een map met tijdelijke bestanden, het woord tijdelijke zegt volgens mij al wel genoeg ;-)
Wat ik zou doen is mijn hele computer doorzoeken naar alle .doc bestanden (dus *.doc) en dan allemaal even langsgaan die tijdens of na de datum van downloaden zijn aangemaakt of gewijzigd en hopen dat ie er nog tussen zit..
Ik heb precies hetzelfde probleem, maar dit werkt niet. Ondanks dat ie toch in de temp files zit.
Maarten L schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 02:41:
Ik ken dit probleem, je document staat nog wel ergens maar is lastig te vinden. Anyway: via hotmail werkt dit als volgt:

1) Open het document opnieuw vanuit gmail
2) check waar het nu staat opgeslagen. (zie printscreens van word 2007, maar via word 2003 kan het vast ook)
3) volg deze link in je verkenner
4) daar moet je ergens zoeken.. je kan bestanden sorteren op laatst gewijzigd of op type..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wil je echt even bedanken, held! _/-\o_ Want dankzij jouw hulp heb ik een werkstuk terug gevonden! Ik was ten einde raad, kon 'm nergens meer vinden. Precies hetzelfde probleem als de topic starter, maar dan met hotmail. Dus heel erg bedankt voor de uitleg! :D

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 08:24 ]

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:51
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:36:
Iemand nog een idee, ik weet echt zeker dat ik op opslaan heb gedrukt en toen ik Word afsloot kreeg ik geen bericht ''opslaan als / annuleren / niet opslaan''. Dan moet het toch ergens zijn...
Zie je hem ook niet als je Word opent ?
Hij laat onder optie "file" de laatste 4 documenten zien die je hebt geopend.

Verwijderd

Hallo! Dit hele ik-ben-mijn kostbare-document-kwijtgeraakt-omdat-ik-op-opslaan-heb-gedrukt-in-plaats-van-op-opslaan-als-nadat-ik-het-vanuit-mijn-gmail-heb-geopend is mij vanmiddag overkomen en nu las ik dus dat iemand het document heeft teruggevonden via de printscreenmoethode! Die heb ik natuurlijk gelijk toegepast, maar heb nu werkelijk geen flauw idee hoe ik op die print kan zien waar het document zou zijn opgeslagen.

Dus lieve Maarten L als je dit leest zou je me dan alsjealsjeblieft willen uitleggen hoe ik kan zien waar mijn kostbare document te vinden is?

Of misschien dat iemand anders het weet? Alvast heeeeeel erg bedankt!!!

Groetjes Blondy

Verwijderd

Voor iedereen die dit ook overkomt: ik heb via het programma Recuva in mum van tijd (nadat ik weliswaar 3 uur zelf in allerlei directories hebben lopen zoeken :-) mijn document gevonden! _/-\o_

Recuva kan verwijderde documenten herstellen en het kan ook documenten vinden als ze nog niet verwijderd zijn maar wel heel diep weggestopt zitten!

Je kunt het gewoon gratis downloaden, en het werkt super simpel! Wel even onder 'acties' aanklikken dat er ook naar nog niet verwijderde bestanden moet worden gezocht.

Want het is dus NIET zo, zoals bijna overal gzegd wordt, dat het document onmiddelijk gewist wordt als je of Word of Explorer afsluit (ik heb mijn compu al drie keer geheel afgesloten en toch stond het document nog netjes in de temp directory).

Dus voor iedereen die net als ik even vergeet dat hij/zij het document vanuit de mail geopend heeft en het daarna nergens meer kan vinden: Recuva vindt het weer voor je terug! Succes!
Pagina: 1