Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Even in het kort :

Mijn toestel, HTC Touch Pro is verleden maand gestolen. Nu was deze goed verzekerd en heb ik
van KPN een waardebon gekregen twv 550,-.

Nu wil ik graag een Iphone, deze kan ik van iemand overnemen voor een leuk prijsje.

Nu zit ik met die waardebon. Daarvoor kan een gloednieuw toestel gehaald worden en dus met
de volledige garantie.

Ik wil voor die waardebon 425,- hebben. 125,- is snel verdiend. Of eventueel samen naar de winkel(primafoon)
om een toestel uit te zoeken.

Ik kom uit Noord-Limburg, lijkt mij wel handig om dit even te vermelden.

Er zitten geen addertjes in het gras, ik heb gewoon een officiele waardebon van KPN en deze is geldig tot 7 juni 2009!

Ik wacht op reactie!

Gr.
Silhouette

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:20
Lijkt me slimmer om dit op marktplaats ofzo te doen.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-11 20:44
Ja of probeer V/A lijkt me slimmer (geen slechte deal)
Wel rot van kpn om hier ook nog een datum op te zetten het is $(%$*$ Jouwn geld.

Anders ruil hem in voor een gevraagt toestel waar je ook 425€ voor terug kunt krijgen.
Moet lukken.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We stellen het adverteren van producten cq. waardebonnen niet zo op prijs. Daarom doe ik dit topic op slot. Probeert Marktplaats eens.

Dit topic is gesloten.