Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het grote beloven niet doen strategie van ziggo

Pagina: 1
Acties:
  • 707 views

Verwijderd

Topicstarter
Netjes gebeld vandaag het word opgelost

groetjes jos

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 10:40 ]

• Ladon
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
En nu? Het grote klachten ziggo topic? Wil je enkel je (ws correcte) ongenoegen tonen en ons er voor dergelijke zaken behoeden, of wil je ergens over in discussie gaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Ladon op 25-05-2009 23:56 ]

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Dus jij wilt per se een docsis 3.0 modem hebben, die heb je niet gekregen en daarom ben je nu zo geirriteerd?
Welk abo heb je gekregen dan, want dat bepaald of je er een krijgt of niet.

PSN: djmurcielago

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Niet zo netjes dat je namen van medewerkers post. Het is uberhaupt een beetje kansloos topic zo, kan je ook gewoon hier kwijt: [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 5

• Zerora
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Aan je brieven te lezen, heb je al aardig gedaan wat je kunt doen in deze situatie. Het is gewoon afwachten. Mocht het over week of twee nog niet gelukt zijn gewoon bellen en vragen naar een van de medewerkers waar je een naam van hebt en even hun neus op de feiten drukken. Dan komt er vanzelf een moment dat je de gewenste spullen wel thuis krijgt. Succes!

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:46
Murcielago schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 00:17:
Dus jij wilt per se een docsis 3.0 modem hebben, die heb je niet gekregen en daarom ben je nu zo geirriteerd?
Welk abo heb je gekregen dan, want dat bepaald of je er een krijgt of niet.
en wat denkt de TS te hebben aan docsis 3.0 op het 2.0 netwerk?

38/27 mbit/s red 2.0 en als 3.0 uitgerold wordt krijg je wel een nieuw modem.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad is dit een bericht bedoeld om mensen te waarschuwen dat men niet zomaar alles moet geloven wat men beloofd.
Het gaat me niet zozeer om een modem of wat dan ook,maar om het niet nakomen van beloftes en het voor niets mensen laten wachten op monteurs die niet komen.
Goed lezen is een kunst

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 21:08
goed schrijven ook...

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Staat het in je contract dat je die krijgt? Misschien kun je je dan beroepen op contractbreuk van hun kant...

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• Frank-NL
  • Niet online
mbsaerens schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:37:
Staat het in je contract dat je die krijgt? Misschien kun je je dan beroepen op contractbreuk van hun kant...
Natuurlijk staat dat er niet in. Je krijgt de snelheid waar je voor betaalt, ook al is dat via een stuk regenpijp, wat maakt dat nou uit. Maar mensen hechten er enorme waarde aan blijkbaar, welk modem ze hebben. Geen idee waarom.

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-11 23:11
Frank-NL schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:51:
[...]

Natuurlijk staat dat er niet in. Je krijgt de snelheid waar je voor betaalt, ook al is dat via een stuk regenpijp, wat maakt dat nou uit. Maar mensen hechten er enorme waarde aan blijkbaar, welk modem ze hebben. Geen idee waarom.
dat komt doordat mensen zichzelf verkeerd voorlichten. En denken dat hoger beter is.

Joskes:

Ik adviseer je om je klantennummer van internet te halen. Want met dat klantennummer kan elke flapdrol jouw abbo wijzigen/ opzeggen/ uit jouw naam bellen naar Ziggo!

Tevens: op welke manier zou Ziggo jouw modem oorspronkelijk leveren ? Via de post of zou er een monteur langs komen om alles te installeren?

Ohjah, welk abbo heb je afgesloten? Want de meneer/ mevrouw van de klantenservice heeft geen invloed op het modem dat je ontvangt (aka DOCSIS 2 of 3, dat word namelijk bepaald door je abbo)

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Heb een beetje het idee dat TS een beetje verbitterd is. Een opmerking als "(bevestiging van alle ziggo ellende in de pers,tv enz)" doet je zaak denk ik weinig goed. Verder leest de tekst niet echt lekker weg.

Maar heb je echt een klacht? Haal je de beloofde snelheid niet? In dat geval kan ik me voorstellen dat je gaat klagen. Als je de snelheid haalt die beloofd is, maar alleen je modem niet de verwachte modem is moet je niet klagen vind ik.

Er zijn mensen die bijvoorbeeld hun verbinding niet fatsoenlijk stabiel krijgen en jij klaagt alleen over de geleverde modem. Dit is denk ik ook de reden waarom ze bij de Digitale TV ontvangers niet zeggen wat ze gaan leveren. Want er zijn vast mensen die ook gaan klagen dat de kleur niet de kleur is die op de site staat.

Als ze 3.0 gaan uitrollen krijg je vanzelf die modem? Ik verwacht ook niet dat tijdens de uitrol de snelheid omhoog gaat (pas na de uitrol).

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

• Noork
  • Niet online
Idd, ik vermoed dat 'de directeur' deze brief aandachtig gelezen heeft.

• Zerora
  • Laatst online: 30-11 22:30

Zerora

Ik Henk 'm!

Noork schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:09:
[...]

Idd, ik vermoed dat 'de directeur' deze brief aandachtig gelezen heeft.
Vooral de brief beginnen met "Ik ...." staat ook erg professioneel :')

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:51
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:51:
Netjes gebeld vandaag het word opgelost

groetjes jos
Ja,en dit had je ook onderaan kunnen neerzetten,ipv je startbericht weg te halen .Nu weet de rest die dit lezen niet meer waar het over gaat.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Gezien de originele TS was dit topic sowieso al niet erg interessant.
GoT is niet de plaats om je klachtenbrieven neer te dumpen om even te zeuren over $ISP.

Heb je gericht een probleem dat je niet opgelost krijgt of wil je een discussie starten over een bepaald onderwerp, dan is dat prima natuurlijk, maar op deze manier gaat het helemaal nergens over.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.