Ik ben van plan een GFD device(freespeed) te kopen om mijn athlon 500(op msi mobo) over te clocken. Ik vernam dat enkele dit al geprobeerd hebben. ik zou hier graag de resultaten van horen en vermeld dan gelijk even wanneer je je athlon hebt gekocht en welke speed ie normaal liep... alvast bedankt
Hhm hangt errug van je proc af, als je hem opensloopt (ouch) kan je zien wat het eigenlijk voor en proc is.
Als het bijv een underclockte 650 kan je hem natuurlijk?! hoger krijgen dan wanneer het een underclockte 550 is (zoals bij mij
)
Het ligt ook nog aan de productie datum, volgens mij, als mijn geheugen me niet in de steek laat, heb je vanaf week 34 (prod. datum) snellere cache erop zitten en at bevordert het o/cen ook.
oftewel pak een skroewdrijver en opereren met die handel.
F.
Als het bijv een underclockte 650 kan je hem natuurlijk?! hoger krijgen dan wanneer het een underclockte 550 is (zoals bij mij
Het ligt ook nog aan de productie datum, volgens mij, als mijn geheugen me niet in de steek laat, heb je vanaf week 34 (prod. datum) snellere cache erop zitten en at bevordert het o/cen ook.
oftewel pak een skroewdrijver en opereren met die handel.
F.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Ik heb nu ook zo'n Free Speed Pro ding
besteld dus ik moet ook die case er af slopen
(is niet zo'n probleem denk ik) maar ik
vraag me af hoe ik dan de cooler er op moet monteren. Moet dit direct op de ic's zelf mbv warmte geleidende pasta ?
(ik denk het wel)
en ik denk dat het verstandig is om een betere cooler te kopen omdat ik mijn Athlon 500 toch wel minstens op 650 wil laten draaien, dus wie weet nog goede coolers hiervoor ?
dus ik hoop ook spoedig mijn Athlon 500 op 650 te hebben
besteld dus ik moet ook die case er af slopen
(is niet zo'n probleem denk ik) maar ik
vraag me af hoe ik dan de cooler er op moet monteren. Moet dit direct op de ic's zelf mbv warmte geleidende pasta ?
(ik denk het wel)
en ik denk dat het verstandig is om een betere cooler te kopen omdat ik mijn Athlon 500 toch wel minstens op 650 wil laten draaien, dus wie weet nog goede coolers hiervoor ?
dus ik hoop ook spoedig mijn Athlon 500 op 650 te hebben
de achterwand (waar de cooler op bevestigd moet hoet er niet af!
kan gewone cooler blijven gebruiken dus
kan gewone cooler blijven gebruiken dus
Verwijderd
Ik heb van m'n Athlon 't plastic kapje er al af. Zit alleen nog te twijfelen welke GFD ik wil hebben. Dus nog geen info te melden.
Pagina: 1