Hoi,
Ik heb een Dell Latitude D505. Deze reageert helemaal NIET meer.
Dat wil zeggen:
1 - Wanneer de laptop via de adapter is aangesloten op het stroomnet gaan er geen lampjes branden
2 - De accu is compleet leeg
3 - Het drukken op de aan/uit knop geeft geen enkel resultaat.
4 - De adapter is NIET stuk want daar kan ik een andere laptop wel mee 'voeden' EN het groene lampje op de adapter gaat aan wanneer deze op het stroomnet is aangesloten.
Maw:
De laptop geeft dus op geen enkele manier bliepjes, biepjes, beeps, lampjes, leds etc. Helemaal gene ene nix meer.
Mijn vraag: Hoe kan ik nu controleren wat er mis mee is?
Probleem is dat ik geen enkel reserve onderdeel heb.
Thnx!
PS: waarschijnlijk kunnen jullie hier weinig anders mee dan: gooi maar op de schroothoop....maar ik hoop op een lucky tip!
Ik heb een Dell Latitude D505. Deze reageert helemaal NIET meer.
Dat wil zeggen:
1 - Wanneer de laptop via de adapter is aangesloten op het stroomnet gaan er geen lampjes branden
2 - De accu is compleet leeg
3 - Het drukken op de aan/uit knop geeft geen enkel resultaat.
4 - De adapter is NIET stuk want daar kan ik een andere laptop wel mee 'voeden' EN het groene lampje op de adapter gaat aan wanneer deze op het stroomnet is aangesloten.
Maw:
De laptop geeft dus op geen enkele manier bliepjes, biepjes, beeps, lampjes, leds etc. Helemaal gene ene nix meer.
Mijn vraag: Hoe kan ik nu controleren wat er mis mee is?
Probleem is dat ik geen enkel reserve onderdeel heb.
Thnx!
PS: waarschijnlijk kunnen jullie hier weinig anders mee dan: gooi maar op de schroothoop....maar ik hoop op een lucky tip!