Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word 2007] Paginanummer op liggende pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een document met staande en liggende pagina's. Op de staande pagina's komen de paginanummers gewoon netjes rechtsonderin te staan. Op de landscape pagina's is dit echter niet zo. Ik heb al een tijd op internet lopen zoeken maar ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag.
Ik wil dus het paginanummer op de liggende pagina's als het ware 90 graden draaien. Wanneer ik een liggende pagina dan omsla dan moet het paginanummer rechtsonder staan.

Grafisch:
De linker horizontale lijn geeft aan waar ik de voettekst wil hebben. die moet dus 'omhoog staan'.
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/wmle9v.jpg

Iemand een idee?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:50

Reptile209

- gers -

Het is een redelijke k*tklus, maar het kan wel. Zie [google=word page number on landscape page] voor uitgebreide handleidingen. Bottomline is dat je een textbox of een tabel met gedraaide tekst gaat 'misbruiken' om je header en footer na te maken op de geroteerde pagina's. Ik hoop dat je niet te veel van dit soort secties hebt :).

[ Voor 3% gewijzigd door Reptile209 op 25-05-2009 20:46 ]

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar was ik al bang voor :( . Toch bedankt voor de tip.

• Noork
  • Niet online
Heel irritant. Ik heb daar onlangs ook naar gekeken. Van ellende de pagina maar gewoon gelaten. Kun je misschien de pagina leeg laten en de gekantelde pagina in een nieuwe document maken.

• Reptile209
  • Laatst online: 02:50

Reptile209

- gers -

Wat voor inhoud krijgt de landscape pagina eigenlijk? Kan je die niet als plaatje plakken en 90 graden draaien? Dat is meestal * Reptile209 's hack :).

Zo scherp als een voetbal!